صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش و دانش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۵:۳۵ - ۲۲ تير ۱۳۹۸
با توجه به افزایش گردشگران؛

دفاتر خدمات مسافرتی سیستان و بلوچستان ۳ برابر شده است

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری سیستان و بلوچستان گفت: با توجه به افزایش گردشگران، تعداد دفاتر خدمات مسافرتی استان در سه سال اخیر سه برابر شده است.
کد خبر : 404176

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری آنا از اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری سیستان و بلوچستان، مجتبی میرحسینی اظهار کرد: بیست و سومین دفتر خدمات مسافرتی در زاهدان افتتاح و پروانه بهره‌برداری برای این دفتر صادر شد.


وی افزود: با رویکرد جدید اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان و با توجه به افزایش گردشگران در استان سیستان و بلوچستان، تعداد دفاتر خدمات مسافرتی استان در سه سال اخیر به سه برابر رسیده است.


معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی سیستان و بلوچستان ادامه داد: مردمی که قصد مسافرت دارند، نیازمند رزرو بلیت هواپیما، هتل و طرح خوب برای سفر خود هستند که مؤسسات و دفاتر گردشگری و مسافرتی نقش عمده‌ای در تکامل و توسعه صنعت گردشگری دنیا دارند.


میرحسینی با بیان اینکه اینگونه مؤسسات سعی بر آن دارند که اطلاعات و فعالیت‌های مسافرتی و هرآنچه را که مورد نیاز گردشگران است، فراهم کنند، یادآور شد: مهم‌ترین کار آژانس‌های گردشگری، برآورد تقاضا یا ایجاد تقاضای مثبت برای جاذبه‌های گردشگری و به نوعی پیش‌بینی انگیزه‌های مردم برای مسافرت است.


وی بیان کرد: دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری در سیستان و بلوچستان با آموزش‌های هدفمند نقش تسهیل‌کننده در کانال توزیع خدمات صنعت گردشگری و تدارک زمینه مناسب مواجهه متقاضیان و عرضه‌کنندگان را بر عهده داشته‌اند.


معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی سیستان و بلوچستان افزود: تبلیغات در رسانه‌های جمعی، تهیه و توزیع انواع نقشه‌ها و بروشورهای تبلیغی، راهنمای سفر و برنامه‌های سفر برای گردشگران از مهم‌ترین کارهای دفاتر گردشگری در دادن اطلاعات به گردشگران و رقابت با سایر مؤسسات است.


میرحسینی خاطرنشان کرد: این دفاتر سعی دارند جاذبه‌ای جدید و نو و یا پدیده‌ای بکر را در نسل سوم گردشگری به مردم و گردشگران معرفی کنند تا گوی سبقت از رقبای خود بربایند.


انتهای پیام/4103/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر