صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۰:۵۷ - ۱۳ تير ۱۳۹۸
سردار غیب‌پرور:

4 هزار گروه جهادی در راستای اعتلای بسیج تشکیل شد

رئیس پیشین سازمان بسیج مستضعفین گفت: در طرح اعتلای بسیج استفاده از ظرفیت جوانان در دستور کار قرار گرفت و حدود چهار هزار گروه جهادی تشکیل دادیم.
کد خبر : 402308

به گزارش خبرنگار حوزه امنیتی و دفاعی گروه سیاسی خبرگزاری آنا، سردار غلام‌حسین غیب‌پرور در مراسم معارفه رئیس جدید سازمان بسیج مستضعفین که صبح امروز در محل این سازمان برگزار شد، اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب تجلی تمام اسلام است و خداوند را شکر می‌گویم که ۳۰ سال در رکاب ایشان مشغول خدمت به جمهوری اسلامی بوده‌ام.


وی با بیان اینکه امیدوارم رهبر معظم انقلاب از عملکرد من راضی باشند، گفت: ماجرای آشنایی من با سردار غلامرضا سلیمانی به شب عملیات کربلای چهار باز می‌گردد و خدا را شکر می‌گویم که این آشنایی را در شلمچه قرار داد و اکنون نیز برای ایشان آرزوی موفقیت دارم. 


رئیس پیشین سازمان بسیج مستضعفین با تأکید براینکه نیروهای بسیج سرمایه گران‌سنگی برای این مجموعه هستند، خاطرنشان کرد: عاقبت‌به‌خیری خود را در رضایت ولایت می‌دانم و تا پایان عمر به عنوان یک سرباز کوچک و بسیجی در خدمت رهبری هستم، رهبر معظم انقلاب تجلی کامل اسلام هستند.


غیب‌پرور گفت: در مدت مسئولیت، ریل عملکرد بسیج را بر خدمت‌رسانی به مردم گذاشتم. کار بسیج باید در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی مؤثر باشد، ما در راستای اجرایی شدن طرح اعتلای بسیج استفاده از ظرفیت جوانان را در دستورکار خود قرار دادیم و حدود چهار هزار گروه جهادی تشکیل دادیم.


وی با اشاره به اقدامات بسیج در سیل و زلزله اخیر گفت: حضور موفق و بموقع بسیج در عرصه‌های مختلف مانند کمک به مردم و سیل‌زدگان نشان‌دهنده اقدامات خوب بسیج است، فعالیت مؤثر در فضای مجازی و تشکیل معاونت آموزش در بسیج از جمله اقدامات مهم و راهبردی است.


انتهای پیام/۴۰۷۹/4034/پ


انتهای پیام/

ارسال نظر