صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۱:۴۶ - ۰۴ تير ۱۳۹۸

نقشه استراماچونی برای اقتدار استقلال

آندره‌آ استراماچونی تصمیم گرفته تا استقلال را در عالی‌ترین شرایط ممکن وارد رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کند.
کد خبر : 400552

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال گروه ورزشی خبرگزاری آنا، تیم فوتبال استقلال در رقابت‌های این فصل لیگ برتر فوتبال هدفی مهم را دنبال می‌کند. آبی‌پوشان می‌خواهند پس از چهار فصل ایستادن در رده سوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال برای ایستادن در رده نخست جدول به مصاف رقبا بروند.


مدیران باشگاه استقلال پس از اخراج وینفرد شفر که از روی احساس بود برای جذب سرمربی خارجی جدید گزینه‌های مختلفی را مدنظر قرار دارند تا نهایتاً آندره‌آ استراماچونی را با سروصدای زیاد انتخاب کنند.


این مربی ایتالیایی کارنامه جالبی نداشته و در تیم‌های اینتر و اودینزه ایتالیا، پاناتینایکوس یونان و اسپارتاپراگ چک با حکم برکناری مواجه شده است. این موضوع انتقادات زیادی را به همراه داشت اما استراماچونی به استقلال آمد و قصد دارد تا این بار نتایجی کسب کند که باعث سربلندی آبی‌پوشان می‌شود.


استراماچونی کلید تمرینات استقلال را زده و شاگردان او تمرینات پرفشاری را پشت سر می‌گذارند. این مربی ایتالیایی اعتقاد ویژه‌ای به بدن‌سازی پیش‌فصل دارد و می‌خواهد تا بازیکنان خود را در بالاترین سطح آمادگی وارد مسابقات کند. برخی از بازیکنان استقلال در همین روزهای اول از خستگی زیادی که تمرینات به همراه دارد متعجب شده‌اند اما پی به این موضوع برده‌اند که استراماچونی می‌خواهد توان آن‌ها را محک بزند.


با توجه به اینکه محل اردوی پیش‌فصل استقلال در خارج از ایران هنوز مشخص نشده، هدف استراماچونی این است تا بازیکنان را به عیار بدنی مدنظر خود برساند تا در زمان برگزاری اردو برنامه‌های مشخص تاکتیکی که دارد را اجرایی کند. هدف مربی ایتالیایی استقلال ورود پرقدرت به لیگ برتر است و باید دید او تا چه اندازه می‌تواند استقلال را به اهداف عالی نزدیک کند.


انتهای پیام/4051/4048/


انتهای پیام/

ارسال نظر