صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۴:۱۰ - ۳۰ شهريور ۱۳۹۴

ساخت 13 مدرسه‌ جدید با همت بنیاد برکت در استان اردبیل

بنیاد برکت در راستای گسترش برنامه‌ مدرسه‌سازی خود در اقصی نقاط کشور، 13 مدرسه‌ جدید در روستاها و مناطق محروم استان اردبیل احداث خواهد کرد.
کد خبر : 39750

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، این مدارس در روستاهای شهرستان‌های مشکین‌شهر، گرمی، نیر، پارس‌آباد، بیله‌سوار، خلخال، هیر و اردبیل ساخته خواهد شد.


این بنیاد اجتماعی و اقتصادی پیش از این هفت مدرسه در روستاهای شهرستان‌های نمین، گرمی، پارس‌آباد، بیله‌سوار و اردبیل ساخته است. مدارس به بهره‌برداری رسیده شامل 21 کلاس درس است و ده‌ها دانش‌آموز در مقاطع ابتدایی و راهنمایی از آن برخوردارند.


این مدارس از مناسب‌ترین تجهیزات کمک آموزشی و بهترین استانداردهای ساخت اماکن آموزشی در کشور برخوردار هستند.


بنیاد برکت برای مدرسه‌سازی در استان اردبیل مجموعاً 68 میلیارد و 100 میلیون ریال اعتبار اختصاص داده که تاکنون 30 درصد آن هزینه شده است.


بنیاد برکت که در سال 86 زیر نظر ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) تأسیس شده است، ساخت مدرسه در مناطق محروم کشور را براساس توصیه‌های رهبر معظم انقلاب انجام می‌دهد.


براساس رهنمودهای حضرت آیت الله خامنه‌ای«مدظله‌العالی»، بنیاد برکت وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) قصد دارد یک‌هزار مدرسه در مناطق محروم کشور تأسیس کند.


در حال حاضر تعداد مدارس ساخته شده توسط این بنیاد در مناطق محروم کشور به 460 شامل 2231 کلاس درس رسیده است. این در حالی است که در آستانه‌ سال تحصیلی 94-95 تعداد 140 مدرسه‌ برکت نیز افتتاح و به مرحله‌ بهره‌برداری می‌رسند.


انتهای پیام/

ارسال نظر