تیکتاک گوی سبقت را از اینستاگرام در جذب کاربر جدید ربوده است
به گزارش خبرنگار حوزه رسانه گروه اجتماعی خبرگزاری آنا از mediakix، شبکه اجتماعی تیکتاک (TikTok) یک شبکه اجتماعی چینی است که بهعنوان یک پلتفرم شبکههای اجتماعی بر روی سیستمهای اندروید و آیآواس قابل دسترس است.
این شبکه اجتماعی در ابتدا با نام دوئین در سال 2016 در چین عرضه شد و در سال 2017 با عنوان تیکتاک با همان ساختار در دسترس کاربران خارج از این کشور قرار گرفت.
شبکه اجتماعی تیکتاک به کاربرانش این امکان را میدهد تا کلیپهای موزیکال تصویری 3 تا 15 ثانیهای بسازند.
شاید بهنظر برسد که این اپلیکیشن با دیگر شبکههای اجتماعی شباهتهای زیادی داشته باشد و چندان مورد استقبال قرار نگیرد، اما آمار و ارقام چیز دیگری را نشان میدهد.
تیکتاک در سال 2018 بیش از 660 میلیون بار دانلود شده است. این میزان دانلود سبب شده این اپلیکیشن (برنامه کاربردی) در سال گذشته میلادی بهعنوان محبوبترین نرمافزار اپل استور و چهارمین برنامه پرطرفدار گوگل پلی باشد.
نکته جالب توجه دیگر اینکه این شبکه اجتماعی بیش از 500 میلیون کاربر فعال دارد، که این تعداد کاربر از کل جمعیت سه کشور آمریکا، کانادا و مکزیک بیشتر است.
در مقایسهای که میان جذب کاربر جدید میان تیکتاک و اینستاگرام صورت گرفته حاکی از آن است که اینستاگرام در بازه زمانی 6 سال از زمان راهاندازی، توانست تا 100 میلیون کاربر جدید را جذب کند ولی تیک تاک تنها در ماه دسامبر 2018، 75 میلیون کاربر جدید جذب کرد.
انتهای پیام/4105/
انتهای پیام/