صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۰۴:۳۸ - ۲۰ خرداد ۱۳۹۸
رسولی در گفتگو با آنا:

شبکه‌های اجتماعی ضعف رسانه‌های رسمی در اطلاع‌رسانی را پوشش دادند

مدیر گروه رشته علوم ارتباطات اجتماعی دانشگاه آزاد واحد تهران مرکزی گفت: شبکه‌های اجتماعی ضعف رسانه‌های رسمی در اطلاع‌رسانی را پوشش دادند.
کد خبر : 396982

محمدرضا رسولی در گفتگو با خبرنگار حوزه رسانه گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، درباره وضعیت رسانه در کشور اظهار کرد: بررسی‌ها نشان می‌دهد اقبال عمومی به فضای مجازی بالاست و دلایل آن را هم می‌توان بی‌اعتمادی مخاطبان به رسانه‌های رسمی دانست.


وی افزود: رسانه‌های رسمی نتوانستند اعتماد لازم را ایجاد کنند و این اعتماد به رسانه‌ها از سوی مخاطبان کاهش پیدا کرده و از طرفی فضایی به‌وجود آورده که فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی بتوانند خلأهای اطلاع‌رسانی‌ها را پوشش دهند.


مدیر گروه رشته علوم ارتباطات اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی گفت: این اطلاع‌رسانی‌ها ممکن است صحیح یا ناصحیح باشد اما مخاطبان به دنبال اطلاعاتی هستند که وقایع را به طور کامل بیان کند.


رسولی ادامه داد:‌ مجازی مجازی متوجه ضعف رسانه‌های رسمی در اطلاع‌رسانی شدند و با پوشش سریع و کم‌دقت توانستند این گوی را از رسانه ها بربایند.


وی عنوان کرد:‌ سرعت و تکثیر اطلاعات در فضای مجازی زیاد است و اینکه راجع به موضوعاتی می‌پردازد که در رسانه‌های رسمی قدرت کار ندارد.


انتهای پیام/4046/4087/


انتهای پیام/

ارسال نظر