صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۶:۴۰ - ۱۸ خرداد ۱۳۹۸
موسوی در گفتگو با آنا:

آثار برگزیده جایزه «فرشته» برای بررسی در اختیار هیئت داوران است

دبیر پنجمین دوره جایزه «فرشته» گفت: آثار برگزیده هم‌اکنون در دست بررسی توسط هیئت داوران است تا نفرات برتر آخر خردادماه در مراسم اختتامیه معرفی شوند.
کد خبر : 396557

پژمان موسوی در گفتگو با خبرنگار حوزه ادبیات و کتاب گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا، درباره معرفی آثار راه‌یافته به مرحله نهایی جایزه «فرشته» گفت: هیئت انتخاب بخش داستان در این دوره متشکل از کاوه فولادی‌نسب، حسن محمودی و آرش صادق‌بیگی تشکیل شده است. این هیئت 459 اثری را که به دبیرخانه ارسال شده بود در عرض یک ماه و نیم خوانده و بررسی کرده‌اند؛ سپس 32 اثر را شایسته راهیابی به مرحله بعد دانستند و این آثار را به دست هیئت داوران سپردند.


وی عنوان کرد: طبق گفته هیئت انتخاب کیفیت آثار این دوره بهتر و بالاتر از دوره‌های قبل بود و این کار هیئت انتخاب را برای بررسی آثار سخت و زمان بررسی آثار را طولانی کرد.


دبیر پنجمین دوره جایزه «فرشته» ضمن بیان این مطلب که مراسم اختتامیه این دوره سی‌ام یا سی‌ و یکم خردادماه برگزار خواهد شد، اظهار کرد: آثار برگزیده هم‌اکنون در دست بررسی توسط هیئت داوران است تا نفرات برتر آخر خردادماه در مراسم اختتامیه معرفی شوند.


موسوی تصریح کرد: موضوع امسال جایزه فرشته «جاده» بود و این موضوعی است که همه انسان‌ها خاطره مشترک، دغدغه و حاشیه‌ای در مورد آن دارند و به دلیل همه‌گیر بودن این موضوع تعداد شرکت‌کننده از شهرستان‌ها و شهرهای کوچک خیلی زیاد بود. خیلی از آثار نویسندگان و شرکت‌کنندگان شهرستانی کیفیت بالایی داشتند این در صورتی است که این افراد دسترسی به کلاس‌های داستان‌نویسی و اساتید برجسته و مهم ندارند.


گفتنی است، اسامی 32 نفری که به مرحله داوری رسیده‌اند، به این ترتیب اعلام شده است: محمدعلی دستمالی، زهره عواطفی حافظ، محمدحسین گلستانی، سیده لادن قوامی، سامان صباغ‌پور، مرتضی فرجی، محمدسعید احمدزاده، نازنین رحمان‌آبادی، مهدی زمانی خرقانی، شیوا خادمی، سمیرا آرامی، ابوالقاسم نجاری، دلبر يزدان‌پناه، مژده نادری، سارا قشقايی، اردوان نيک‌نيا، زهرا نيچين، ژيلا رفيعی، محمد حياتی، آرش محمودی سرداری، شيرين ورچه، شادی عنصری، ندا حفاری، آيدا علی‌پور، رضا قهرمانی، نجمه سجادی، سارا غريب، بهرام خانی، ليلا دوستی‌فرد، هما جاسمی، الهام روانگرد و مجتبی شول افشارزاده.


انتهای پیام/4072/4028/پ


انتهای پیام/

ارسال نظر