صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۱:۴۴ - ۱۱ خرداد ۱۳۹۸
میردریکوند خبر داد:

اخذ گواهینامه همکار استاندارد توسط دانشگاه آزاد اسلامی خرم‌آباد

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد خرم‌آباد گفت: آزمایشگاه بتن ساختمان این واحد دانشگاهی موفق به اخذ گواهینامه همکار استاندارد شد.
کد خبر : 385272

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از خرم‌آباد رضا میردریکوند صبح امروز در جمع دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد خرم‌آباد اظهار کرد: با توجه به سیاست‌های کلان دانشگاه آزاد اسلامی مبنی بر درآمدزایی و تنوع بخشی به درآمدهای غیرشهریه‌ای از طریق سامانه آزمایشگاه‌های همکار آزاد(ساها) و به‌دنبال درخواست دانشگاه آزاد اسلامی واحد خرم‌آباد پس از انجام ممیزی و بازدید کارشناسان اداره‌کل استاندارد استان لرستان از امکانات و توانایی‌های سخت‌افزاری و نیروی انسانی مجرب، این گواهینامه به شماره 4349/LR به این واحد دانشگاهی اعطا شد.


وی افزود: اخذ گواهینامه همکار استاندارد توسط دانشگاه آزاد خرم‌آباد در بخش بتن اقدام مؤثری در راستای ارتباط بین‌ بخش‌های اجرایی مرتبط و ارائه خدمات دانشگاه به دانشگاه آزاد اسلامی واحد خرم‌آباد است که از طرفی موجب درآمدزایی غیرشهریه‌ای می‌شود و از طرف دیگر با توجه به امکانات و تجهیزات موجود در این آزمایشگاه‌ها کارهای انجام شده از کیفیت بالایی برخوردار بوده و موجب اطمینان استفاده‌کنندگان از استاندارهای این محصول خواهد شد.


معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد خرم‌آباد اضافه کرد: این واحد دانشگاهی با 50 آزمایشگاه و کارگاه آموزشی، تحقیقاتی و تخصصی در رشته‌های فنی و مهندسی، کشاورزی، علوم پایه و پیراپزشکی آماده خدمت‌رسانی به جامعه علمی کشور است.


به گزارش آنا، سامانه آزمایشگاه‌های همکار آزاد(ساها) شبکه‌ای منسجم و یکپارچه متشکل از شبکه‌های استانی و اتصال هزاران آزمایشگاه و کارگاه عضو سامانه در سراسر کشور به منظور هم‌افزایی و بهره‌گیری از همه ظرفیت‌های موجود و ارائه خدمات آزمایشگاهی و کارگاهی به پژوهشگران سراسر کشور است.


انتهای پیام/4078/4121/


انتهای پیام/

ارسال نظر