صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش و دانش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۲:۱۱ - ۰۹ خرداد ۱۳۹۸
دانشگاهیان استان مرکزی:

امروز بیش از هر زمانی صدای مظلومیت مردم فلسطین به گوش می‌رسد

دانشگاهیان دانشگاه‌ آزاد اسلامی استان مرکزی اعلام کردند: امروز بیش از هر زمانی صدای مظلومیت مسجدالاقصی از گلوی مسلمانان مظلوم فلسطین به گوش می‌رسد.
کد خبر : 384954

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از اراک، دانشگاهیان دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان مرکزی به مناسبت فرارسیدن روز جهانی قدس بیانیه‌ای صادر کردند.


در متن این بیانیه آمده است: جهان اسلام بار دیگر در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان (روز قدس) که با ابتکار خلاقانه و هوشمندانه امام خمینی‌(ره) برای حل مسئله فلسطین و زنده نگه داشتن عشق به مسجدالاقصی است، در روز جمعه 10 خردادماه 98 حضوری حماسی و مشارکتی فعال و فراگیر خواهد داشت.


در این پیام اضافه شده است: بیش از نیم قرن از تجاوز به سرزمین قدس شریف و آوارگی مردم مظلوم فلسطین می‌گذرد و صهیونیست‌های غاصب سرمست از کمک‌های مادی و معنوی حامیان خویش همچنان به کشتار جمعی مردم بی‌گناه به‌خصوص زنان و کودکان فلسطینی مشغول هستند.


در این پیام افزوده شده است: امروز بیش از هر زمانی صدای مظلومیت مسجدالاقصی از گلوی مسلمانان مظلوم فلسطین به گوش می‌رسد. متأسفانه ضعف و کوتاهی دولت‌های مسلمان به‌ویژه سرسپردگی برخی دولت‌های منطقه موجب شده تا با وجود بسیاری از منابع معنوی و مالی نتوانند ریشه این جرثومه فساد (رژیم صهیونیستی) را بخشکانند. بدیهی است این امر محقق نمی‌شود مگر اینکه تمام دولت‌های اسلامی با عزم راسخ انتفاضه مردم مظلوم و ستمدیده فلسطین را یاری و آنها را مساعدت همه‌جانبه کنند.


در این پیام مطرح شده است: جامعه دانشگاهی ایران، خصوصاً مدیران، استادان، کارکنان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی به عنوان طلیعه‌داران قشر آگاه، استعمارستیز و عدالتخواه، همگام با سایر اقشار مردم در استان مرکزی در راهپیمایی بزرگ و باشکوه روز قدس شرکت کرده و ضمن ابراز خشم و نفرت خود از جنایات اخیر رژیم صهیونیستی در کشتار زنان و کودکان غزه با فریادهای «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل غاصب» از مبارزات حق‌طلبانه مردم مظلوم فلسطین حمایت خواهند کرد.


در پایان این پیام چنین آمده است: باشد تا در سایه الطاف بی‌دریغ پروردگار، دعای خیر حضرت بقیة‌الله(عج) و رهنمودها و رهبری مقام عظمای ولایت روزی فرا برسد که ریشه ظلم و بیداد این دشمنان بشریت در تمامی دنیا خشکانیده شود و به‌زودی شاهد برپایی حکومت جهانی عدل الهی باشیم.


انتهای پیام/4078/


انتهای پیام/

ارسال نظر