صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۶:۲۵ - ۰۷ خرداد ۱۳۹۸
ظهر امروز؛

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ماهشهر معرفی شد

مراسم معارفه مسئول جدید بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ماهشهر با حضور مسئولان دانشگاهی برگزار شد.
کد خبر : 384562

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از بندرماهشهر، آیین تکریم و معارفه احمد خزایی و حامد عباسی به عنوان فرماندهان قدیم و جدید حوزه بسیج دانشجویی امام صادق (ع) دانشگاه آزاد اسلامی واحد ماهشهر ظهر امروز با حضور سرپرست این واحد دانشگاهی و مسئول بازرسی ناحیه بسیج دانشجویی استان خوزستان برگزار شد.


مسئول بازرسی ناحیه دانشجویی استان خوزستان در این مراسم با بیان ویژگی‌های مهم در افراد بسیجی اظهار کرد: دانشجوی بسیجی در یک محیط علمی ـ دانشگاهی و در مأموریت‌های بسیج دانشجویی باید فردی باشد که هم از لحاظ علمی بتواند جامعه را به سمت پیشرفت حرکت بدهد و هم نیرویی باشد که عِده و عُده یک جنگ را تشکیل دهد.


ناصر حق‌شناس با قدردانی از مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی واحد ماهشهر به خاطر همکاری و حمایت از فعالیت‌ها و مأموریت‌های بسیج دانشجویی در واحد ماهشهر مطرح کرد: یکی از مهم‌ترین رسالت‌های بسیج دانشجویی بحث کادرسازی و تربیت نیروهای تراز انقلاب است که باید در این خصوص با جدیت و تلاش دوچندان فعالیت کرد.


پژمان شعبانی سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد ماهشهر نیز در این مراسم با اشاره به همکاری و تعامل مفید بسیج دانشجویی با دانشگاه در دوره مسئولیت احمد خزایی از حوزه بسیج دانشجویی در انجام مطلوب مأموریت‌ها و برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی دانشگاه قدردانی کرد.


به گزارش آنا؛ در پایان این مراسم از تلاش‌های احمدرضا خزایی به عنوان فرمانده قدیم حوزه بسیج دانشجویی امام صادق (ع) واحد ماهشهر قدردانی و دانشجو حامد عباسی به عنوان فرمانده جدید حوزه بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد واحد ماهشهر معرفی و منصوب شد.


انتهای پیام/4078/


انتهای پیام/

ارسال نظر