صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۶:۱۷ - ۰۴ خرداد ۱۳۹۸
جانفشان:

برندسازی، برای موزه‌های تهران مزیت رقابتی ایجاد می‌کند

مدیرکل میراث‌ فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان تهران گفت: آثار منحصربه‌فرد می‌توانند برند موزه‌های تهران برای جذب گردشگران داخلی و خارجی باشند.
کد خبر : 383883

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا از میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان تهران، پرهام جانفشان در بازدید خود از موزه رضا عباسی با تأکید بر این‌که برندسازی برای موزه‌های استان تهران مزیت رقابتی ایجاد می‌کند، گفت: با تعریف یک برند مناسب برای موزه‌ها می‌توان چشم‌انداز و نقشه راهِ درستی در جذب حداکثری گردشگران تبیین و ترسیم کرد.


وی به پویش شهروندی «تهران، موزه‌ای به وسعت یک شهر» که همزمان با روز جهانی موزه در تهران شکل گرفته، اشاره کرد و افزود: از نظر اساتید و افراد صاحب‌نظر در حوزه‌های میراث فرهنگی و برندسازی برای معرفی بهتر موزه‌ها می‌تواند استفاده شود.


مدیرکل میراث‌ فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان تهران از مدیریت موزه رضا عباسی خواست تا برای معرفی بهتر آثار خوشنویسی و نگارگری به نمایش گذاشته شده با معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد همکاری بیشتری داشته باشد.


جانفشان از برنامه‌‌های حمایتی این موزه در زمینه‌ مناسب‌سازی مسیرهای دسترسی برای افراد دارای معلولیت جسمی و برگزاری مراسم‌های تخصصی ویژه این شهروندان نیز تقدیر و تشکر کرد.


انتهای پیام/4046/پ


انتهای پیام/

ارسال نظر