صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۹:۴۹ - ۰۱ خرداد ۱۳۹۸
پورابراهیمی خبر داد:

اعتبار 2 هزار میلیارد ریالی برای بازسازی راه‌های آسیب‌دیده از سیل

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس در خصوص اختصاص 2 هزار میلیارد ریال اعتبار برای تعمیر و بازسازی راه‌های آسیب‌دیده از سیل کرمان در اعتبارات حوادث 98 توافق شد.
کد خبر : 383404

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری آنا،محمدرضا پورابراهیمی در تشریح مصوبات نشست مشترک وی با معاون وزیر راه و شهرسازی بیان کرد: با قول آقای حسن نیا طی یک هفته آینده نماینده تام‌الاختیار سازمان راهداری کشور برای بررسی مصوبات نشست سال گذشته ما با رئیس سازمان راهداری کشور در خصوص حل مشکلات حمل‌ونقل جاده‌ای به کرمان می‌آید و موضوعات مربوط به این بخش بررسی می‌شود.


وی افزود: طبق توافق صورت گرفته با رئیس سازمان راهداری کشور، 200 میلیارد تومان منابع برای تعمیر و بازسازی راه‌های تخریب‌شده از سیل در استان کرمان تأمین و مقرر شد با اولویت راه کرمان - راور - دیهوک و کرمان – شهداد - نهبندان اختصاص پیدا کند.


رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: به گفته معاون وزیر راه و شهرسازی با توجه به پیگیری و تأکید انجام‌شده، این 200 میلیارد تومان اعتبار به زودی به عنوان مصوبه پیشنهادی سازمان برنامه در دستور کار هیئت‌وزیران قرار گیرد.


وی در خصوص اجرایی شدن مصوبات راه‌های روستایی خاطرنشان کرد: با پیگیری انجام‌شده بخشی از این اعتبارات ابلاغ‌شده و گزارش باقیمانده روستاها توسط فرمانداران ارائه و مقرر شد باقیمانده روستاها تا پایان خرداد اعتبار آن‌ها ابلاغ شود.


پورابراهیمی گفت: ضمناً اعتبار جدیدی هم با هماهنگی وزارت راه و شهرسازی به روستاهای نیازمند تعمیر و بازسازی جاده تا پایان خرداد اختصاص می‌یابد.


وی ادامه داد: توافق بعدی هم برای قیر آسفالت راه روستایی بود که مقرر شد تا سقف 3 هزار تن قیر برای تعمیر و بازسازی راه‌های روستای کرمان اختصاص یابد.


انتهای پیام/4092/4083/


 


انتهای پیام/

ارسال نظر