صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۸:۴۱ - ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۸
مدیرکل بنادر استان خوزستان:

روابط عمومی می‌تواند موجب تغییر نگرش در سازمان شود

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان خوزستان گفت: نیروهای روابط عمومی با کسب بینش مناسب حاصل از مطالعه در حوزه کاری می‌توانند به ایجاد نگرش در سازمان کمک کنند.
کد خبر : 382472

روابط عمومی برخوردار از بینش می‌تواند موجب تغییر نگرش در سازمان شود


مدیرکل بنادر و دریانوردی استان خوزستان در دیدار با مدیر و کارکنان روابط عمومی این اداره کل به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی، ضمن گرامیداشت این مناسبت از تلاش‌های آنان در به تصویر کشیدن تلاش‌های همکاران تشکر کرد.


به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری آنا از اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان، عادل دریس در دیدار با مدیر و کارکنان روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان با بیان شباهت‌ها و تفاوت‌های کار در روابط عمومی با دیگر بخش‌ها اظهار کرد: حساسیت‌کاری، لزوم برخورداری از آگاهی، جذابیت، همه‌جانبه‌نگری و رعایت عدالت در برخورد با همگان از جمله شروطی است که باید حین عمل به وظایف در روابط عمومی رعایت شود.


وی افزود: نیروهای روابط عمومی با کسب بینش مناسب حاصل از مطالعه در حوزه کاری می‌توانند به ایجاد نگرش در سازمان کمک کرده و موجب تغییرات بسیاری شوند.


مدیرکل بنادر و دریانوردی استان خوزستان تصریح کرد: روابط عمومی در اثر فعالیت‌های فکری می‌تواند خوراک تولید کرده و آن را در اختیار بدنه سازمان خود قرار بدهد.


دریس انعکاس تلاش‌ها، خدمات و دستاوردها و معرفی جنبه‌هایی از این تلاش‌ها که از چشم‌ها پنهان مانده است، از جمله فعالیت‌هایی برشمرد که می‌توانند در ایجاد تغییر نگرش در سازمان مؤثر باشند.


وی بر تقویت پیوندهای درون‌سازمانی و ایجاد وفاق و همدلی بین کارکنان از طریق برگزاری برنامه‌ها و مراسم برای آنان تصریح کرد و گفت: با انجام ابتکارات و کارهای خلاقانه روابط عمومی می‌تواند پیشگام ایجاد شور و نشاط بین کارکنان شده و ذوق و شوق برای تداوم و افزایش تلاش‌ها بین آنان ایجاد کند.


انتهای پیام/4121/


انتهای پیام/

ارسال نظر