صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۷:۰۴ - ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۸
جعفری‌نژاد:

واحدها و مراکز آموزشی اصفهان به سامانه «سیماد» متصل شدند

رئیس دبیرخانه هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان اعلام کرد که واحدها و مراکز آموزشی این دانشگاه به سامانه «سیماد» متصل شدند.
کد خبر : 381624

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری آنا از دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان(خوراسگان) مسعود جعفری‌نژاد ظهر امروز در جمع دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان با اعلام خبرراه‌اندازی سامانه «سیماد» در این دانشگاه اظهار کرد: به‌منظور استمرار سیاست تمرکززدایی و تفویض اختیارات به استان‌ها و واحدهای دانشگاهی و تسریع در رفع مشکلات دانشجویان، سامانه سیماد در استان اصفهان راه‌اندازی شد.


وی افزود: سامانه یکپارچه مدیریت آموزشی دانشگاه به همت اداره کل آموزش و گسترش دانشگاه و پیگیری آموزش استان اصفهان در سه سطح ساختاری واحدهای دانشگاهی، استانی و سازمانی، طراحی شده است.


رئیس دبیرخانه هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان  اظهار کرد: در راستای بخشنامه تفویض اختیار کمیسیون موارد خاص دانشگاه و به‌منظور استمرار سیاست تمرکززدایی و تفویض اختیار به استان‌ها و واحدهای دانشگاهی و نیز تسریع در رفع مشکلات دانشجویان، سیماد در سه سطح ساختاری سازمانی از آبان سال ۹۷ در واحد اصفهان(خوراسگان) و نیز در آموزش دبیرخانه هیئت امنای استان به‌صورت آزمایشی راه‌اندازی شد و پس از آزمایش‌های مکرر و به‌کارگیری آن در مرحله عملیاتی از نیمه اردیبهشت جاری، تمام واحدها و مراکز آموزشی استان به این سامانه متصل شدند.


جعفری‌نژاد افزود: مشکلات موجود در بخشنامه تفویض اختیار کمیسیون موارد خاص شامل؛ پراکندگی یک موضوع خاص در بخشنامه‌ها و آیین‌نامه‌های متعدد، نبود تسلط کامل کارشناسان حوزه آموزش واحدهای دانشگاهی، زمان‌بر بودن مکاتبات مربوط، نبود امکان پیگیری درخواست توسط دانشجو، نبود نظارت دقیق بر حسن اجرای کمیسیون‌های سطوح مختلف ازجمله مشکلاتی بودند که با راه‌اندازی سیماد بخش قابل توجهی از این مشکلات و اختلالات رفع شده است.


وی خاطرنشان کرد: مزایای راه‌اندازی این سامانه، فراهم شدن امکان ثبت درخواست و پیگیری آن توسط دانشجو، تسریع و تسهیل روند بررسی درخواست‌ها، نبود امکان ثبت درخواست متقاضیان فاقد سند پذیرش، هوشمندبودن تمام فرآیندهای این سامانه، فراهم شدن امکان نظارت بر درخواست‌های ثبت شده از طریق استان و سازمان مرکزی، فراهم شدن امکان تهیه انواع گزارش با موضوعات مختلف است.


رئیس دبیرخانه هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان  گفت: لازم می‌دانم از تلاش بی‌دریغ  معدنی پور معاون مدیرکل آموزش و گسترش دانشگاه و مجید ملایی‌نژاد مسئول آموزش استان برای راه‌اندازی سامانه سیماد قدردانی کنم.


انتهای پیام/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر