صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۳:۳۶ - ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۸
نماینده مردم تهران در مجلس:

گرد فراموشی بر مشکلات سیل‌زدگان ننشیند

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی خواستار رسیدگی به مشکلات مردم مناطق سیل‌زده شد و گفت: نباید اجازه داد گرد فراموشی بر مشکلات عدیده مردم سیل‌زده بنشیند.
کد خبر : 380629

به گزارش خبرنگار حوزه مجلس گروه سیاسی خبرگزاری آنا، محمود صادقی ظهر امروز در نشست علنی مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی اظهار کرد: بی‌تردید در طول تاریخ جمهوری اسلامی ایران، مردم همواره در برابر متجاوزان ایستادگی و مقاومت کرده‌اند و حاصل این ایستادگی نیز تجربیات عظیمی است که امروز ملت ایران آن را به همراه دارند و این تجربه در مواجهه با دشمنان به کار می‌آید. بی‌تردید اگر دشمن خیال خامی را در سر داشته باشد، ملت ایران آنها را از اقدام‌شان پشیمان می‌کنند چرا که کوله‌باری از تجربیات تاریخی و مقابله با متجاوزان و دشمنان را به دوش می‌کشیم.


نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلام‌شهر در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: در سیل اخیر مردم دچار مشکلاتی شدند اما دستگاه‌ها و نهادهایی که به‌موقع وارد عمل شده و خسارت‌ها را کاهش دادند، شایسته تقدیر هستند.


صادقی عنوان کرد: منتهی در برخی مناطق مانند پلدختر و همچنین برخی دیگر از مناطق استان‌های خوزستان و لرستان، مردم مشکلاتی دارند که باید به آنها رسیدگی شود و مسئولان نگذارند گرد فراموشی بر مشکلات مردم مناطق سیل‌زده بنشیند.


وی مهم‌ترین حمایتی را که می‌توان از سیل‌زدگان کرد تخصیص اعتبارات لازم برای بازسازی منازل مسکونی دانست و تصریح کرد: لازم است تا وضعیت مردم رسیدگی شده و خانه‌های‌شان با سرعت بیشتر بازسازی شود.


این نماینده مجلس وحدت را در شرایط کنونی که دشمن به مقابله با ملت ایران برخاسته مورد اهمیت دانست و خاطرنشان کرد: البته باید اجازه نداد که به‌واسطه امنیت، آزادی‌های مدنی نیز کاهش یابد که در این راستا می‌طلبد تا رسانه‌ها مورد مواجهه بهتری از سوی مسئولان قرار بگیرند.


انتهای پیام/4123/پ


انتهای پیام/

ارسال نظر