صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۲۰:۲۳ - ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۸
جوانپور خبر داد:

آغاز فعالیت گروه‌های آموزشی به‌صورت استانی

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی گفت: فعالیت گروه‌های آموزشی با شکلی جدید و به‌صورت استانی آغاز شده است.
کد خبر : 377774

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از تبریز، عزیز جوانپور عصر امروز در نخستین جلسه مدیران گروه آموزشی استان آذربایجان‌شرقی گفت: بعد از برگزاری موفق طرح تعاون و پایش و در راستای تداوم بهینه آنها فعالیت گروه‌های آموزشی با شکلی جدید و به‌صورت استانی آغاز شده است.


وی با قدردانی از جدیت و تلاش منوچهر صمدی‌وند رئیس شورای آموزشی و تحصیلات تکمیلی استان آذربایجان شرقی در اجرای بهینه طرح‌های استانی گفت: در طرح پایش و تعاون، واحد‌های دانشگاهی استان به عنوان یک پیکره در نظر گرفته شده‌اند.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان‌شرقی افزود: اکنون اعضای هیئت علمی دانشگاه به‌صورت استانی فعالیت می‌کنند و جابه‌جایی رشته‌ها در سطح استان انجام می‌گیرد.


جوانپور با تأکید بر اهمیت نقش مدیران گروه‌های آموزشی استانی در برقراری تعامل و ارتباط سازنده با واحدهای دانشگاهی گفت: برای آمایش رشته‌ها و ایجاد رشته‌های جدید و بین‌رشته‌ای در واحدهای دانشگاهی استان و انجام برخی امور دیگر هماهنگی‌های مستمر لازم است، بنابراین اقدام به انتصاب مدیر گروه‌های استانی کرده‌ایم.


وی اضافه کرد: واحدهای دانشگاهی در اجرای طرح‌های برون‌دانشگاهی، ایجاد مراکز علمی، انتشار مجلات علمی، آموزش‌های کوتاه‌مدت عمومی و مهارتی باید هماهنگ وبه‌صورت استانی عمل کنند تا از موازی‌کاری پرهیز و منابع مالی مدیریت شود.


در ادامه جلسه صمدی‌وند رئیس شورای آموزشی و تحصیلات تکمیلی استان آذربایجان‌شرقی با بيان شرح وظايف مديران گروه استانی و انتظاراتی كه از آنها در هم‌افزايی امور آموزشی و پژوهشی است توضيحاتی ارائه داد و تأكيد به تهيه بانك اطلاعات مربوط به‌عناوين رشته‌ها، اعضای هيئت علمی تمام‌وقت و مدعو و برنامه ترم‌بندی دروس در واحدها و تعامل بيشتر مديران گروه استانی با واحدها و مراكز دانشگاهی کرد.


رئيس شورای آموزشی و تحصيلات تكميلی استان آذربایجان‌شرقی اظهار کرد:  از اهداف ديگر مدير گروه‌های استانی تلاش در راستای ارتقای كيفيت آموزشی و نظارت بر اجرای دقيق سرفصل‌های مصوب وزارت علوم و تحقيقات و فناوری در رشته‌های مختلف مقاطع تحصيلی مخصوصا تحصیلات تكميلی است كه از طرف سازمان مركزی دانشگاه آزاد اسلامی  ابلاغ می‌شود.


صمدی‌وند گفت: امیدوارم با هماهنگی معاونان آموزش و مديران گروه دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز و سایر واحدهای دانشگاهی شاهد ارتقای سطح كيفی آموزش و پژوهش در استان آذربایجان شرقی باشيم.


انتهای پیام/4122/4117/


انتهای پیام/

ارسال نظر