صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۰۰:۴۳ - ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۸
جعفری در گفتگو با آنا:

نبود بازاریابی مناسب باعث مغفول ماندن صنایع دستی ایران شده است

رئیس دانشگاه علمی کاربردی صنایع دستی واحد ولنجک گفت: در حوزه بازاریابی صنایع دستی خوب عمل نکردیم که این باعث مغفول ماندن این هنر می‌شود.
کد خبر : 377618

رضا جعفری در گفتگو با خبرنگار حوزه میراث فرهنگی گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، درباره اثر تحریم‌ها در صادرات صنایع دستی ایران اظهار کرد: تولید در ایران وجود دارد، زیرا ظرفیت‌های داخلی کشور وابسته به خارج از کشور نیست مشکل تولید نداریم، اما برای صادرات این تحریم‌ها اثر داشته است و البته راهکاری هم برای آن در نظر گرفتیم که این تحریم‌ها را دور بزنیم.


وی افزود: تأثیر تحریم‌ها به حدی نیست که کار را فلج کند و می‌توان صنایع دستی را از طریق همان واسطه‌ها صادر کرد که آن هم هزینه‌بر است.


رئیس دانشگاه علمی کاربردی صنایع دستی واحد ولنجک گفت: نتوانستیم صنایع دستی را به کشورهای همسایه خوب بشناسانیم و معرفی کنیم در حوزه بازاریابی صنایع دستی خوب عمل نکردیم که این باعث مغفول ماندن این هنر می‌شود.


وی درباره بسته‌بندی‌های صنایع دستی افزود: متأسفانه بسیاری از بسته‌بندی‌‌ها از قبل است و به‌روز نیست و ‌آن کیفیت و زیبایی را ندارد.


جعفری با بیان اینکه بر روی کیفیت بسته‌بندی کار نکردیم عنوان کرد: زعفران محصول کشور ماست، اما بسته‌بندی آن به نام کشور دیگری صادر می‌شود.بنابراین ما در حوزه بازاریابی و معرفی خوب کار نکردیم.


انتهای پیام/4046/ن


انتهای پیام/

ارسال نظر