صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش و دانش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۲۰:۳۵ - ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۸
گلشن‌مهرجردی:

جشنواره ملی دانش‌آموزی ابن‌سینا فرصت جدید یادگیری را فراهم می‌کند

رئیس کمیته علمی جشنواره ملی دانش‌آموزی ابن سینا گفت: این جشنواره موقعیت‌های جدید یادگیری متفاوت از موقعیت‌های رسمی را برای دانش‌آموزان فراهم می‌کند.
کد خبر : 377475

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا از دبیرخانه دائمی جشنواره ملی دانش‌آموزی ابن سینا، رضا گلشن‌مهرجردی در ارتباط با برگزاری چهارمین جشنواره ملی دانش‌آموزی ابن سینا اظهار کرد: این جشنواره از سه سال گذشته آغاز شده و هر سال در حوزه‌های مختلف تکمیل‌تر می‌شود.


وی افزود: این جشنواره دارای هفت محور، از جمله دستاوردها، دست‌سازه‌ها و اختراعات، المپیاد علمی علوم پایه، سمینارهای علمی، ماراتن برنامه نویسی، ساخت فیلم کوتاه و انیمیشن، محتوای دیجیتال و ماراتن استارتاپ دانش آموزی.


رئیس کمیته علمی جشنواره ملی دانش‌آموزی ابن سینا ادامه داد: همه دانش‌آموزان مقاطع تحصیلی از ابتدایی تا دوره دوم متوسطه می‌توانند در بخش‌های مختلف این جشنواره بسته به مقطع تحصیلی خود شرکت کنند.


گلشن‌مهرجردی تصریح کرد: این جشنواره پنجشنبه و جمعه هفته جاری برگزار و پیش‌بینی می‌شود بیش از ۴ هزار دانش آموز و تعداد زیادی از والدین، مربیان و پژوهشگران، مدیران مدارس و پژوهش‌سراهای دانش‌آموزی در آن شرکت کنند.


وی با تأکید بر این‌که شرکت این جشنواره در ارتقاء دانش علمی و مهارتی دانش‌آموزان اثر دارد، گفت: بخش‌های مختلف این جشنواره مبتنی بر آموزش طراحی شده است و لذا نتایج بسیار مؤثری را به همراه خواهد داشت.


رئیس کمیته علمی چهارمین جشنواره دانش آموزی ابن‌سینا خاطرنشان کرد: این جشنواره موقعیت‌های جدید یادگیری متفاوت از موقعیت‌های رسمی یادگیری همچون مدارس را برای دانش‌آموزان فراهم می‌کند و سبب می‌شود که در فضای اختیاری و داوطلبانه،  آموخته‌های دانش‌آموزان به آثار قابل ارائه همچون سمینار، محصول و فیلم تبدیل شود.


انتهای پیام/4122/4105/


انتهای پیام/

برچسب ها: آموزش و پرورش
ارسال نظر