صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۷:۴۲ - ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۸
حجت‌الاسلام معتمدی تأکید کرد:

پیگیری برنامه‌های سند تحول بنیادین در آموزشکده‌ها و مدارس سما

معاون فرهنگی و دانشجویی سازمان سما خواستار تحول در نظام آموزشی بر مبنای سند تحول بنیادین شد و گفت: برنامه سند تحول در آموزشکده‌‌‌‌ها و مدارس سما پیگیری شود.
کد خبر : 376258

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از بوشهر، حجت‌الاسلام سیدوحید معتمدی ظهر امروز در جلسه ارزیابی فرهنگی مدیران مدارس، خواستار تحول در نظام آموزشی بر مبنای سند تحول بنیادین  آموزش و پرورش شد و اظهار کرد: برنامه سند تحول باید در آموزشکده‌ها و مدارس سما پیگیری شود.


وی اضافه کرد: از 23 جلسه شورای سیاستگذاری دانشگاه آزاد اسلامی که با حضور دکتر ولایتی، دکتر طهرانچی و سایر اعضا برگزار شد، 19 جلسه آن مربوط به بحث مدارس و آموزشکده‌های سما بوده و اهمیت ویژه‌ای به مدارس و آموزشکده‌های سما داده شده است.


معاون فرهنگی و دانشجویی سازمان سما با تأکید بر اینکه تحول باید از مدرسه آغاز شود، تصریح کرد: کسانی که می‌توانند در مدارس تحول ایجاد کنند، مدیران مدارس هستند و در تربیت فرزندان مهاجم بارآوردن اصل است؛ نه مدافع.


معاون آموزش‌های عمومی و مهارتی سمای واحد بوشهر نیز در این جلسه بیان کرد: سعی کنیم تربیت را مدنظر قرار دهیم و امیدوارم سند تحول بنیادین آموزش و پرورش برای ما راهگشا باشد و به اهداف فرهنگی و آموزشی مدنظر برسیم و سما را به جایگاه واقعی خود برسانیم.


باقر کریمی یادآور شد: ارتباط تنگاتنگی بین سما و دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوشهر به وجود آمده است و باید از ظرفیت‌های موجود استفاده کنیم.


انتهای پیام/4078/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر