صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۷:۲۸ - ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۸
معاون دانشگاه آزاد لامرد:

مطالبه‌گری از الزامات تحقق اهداف گام دوم انقلاب است

معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد لامرد گفت: روحیه مطالبه‌گری دانشجویان به‌عنوان مدیران آینده کشور از الزامات تحقق اهداف گام دوم انقلاب است.
کد خبر : 376248

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از لامرد، ابوذر همتی پیش از ظهر امروز در نخستین جلسه جنبش مطالبه‌گری از مسئولان در شهرستان لامرد که به همت معاونت دانشجویی فرهنگی و بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد لامرد با حضور سرهنگ پاسدار حسن عبدالله‌زاده فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه لامرد کلید خورد به بیان اهمیت و شیوه صحیح مطالبه‌گری نسل جوان از مسئولان از دیدگاه رهبری پرداخت.


وی گفت:  روحیه مطالبه‌گری دانشجویان به‌عنوان میزبان انقلاب و مدیران آینده کشور از الزامات تحقق اهداف گام دوم انقلاب است.


معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد لامرد از ابتکار محمد رستمی فرمانده بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد لامرد در آغازکردن این جنبش مطالبه‌گری حمایت و پشتیبانی کرد.


در این جلسه تیم جنبش مطالبه‌گری از مسئولان و فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه لامرد به‌صورت رسمی اقدام به دعوت کرد که این برنامه با استقبال وی مواجه شد.


فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه لامرد با تشکر از دانشگاه آزاد اسلامی واحد لامرد و بسیج دانشجویی در راستای فراهم‌کردن فضای مطالبه‌گری برای دانشجویان، وجود برخی اشکالات در عملکردها با این حجم بالا و گسترده از فعالیت‌ها در زمینه‌های گوناگون را غیرقابل انکار برشمرد و در هریک از موارد مطرح‌شده توسط دانشجویان توضیحات لازم را ارائه کرد.


عبدالله‌زاده از پیشنهادهای ارائه‌شده استقبال کرده و به سؤالات متعدد دانشجویان مطالبه‌گر پاسخ داد.


پیش از سخنان عبدالله‌زاده، کمیته جنبش مطالبه‌گری دانشجویان به تحلیل و بررسی عملکرد فرمانده ناحیه مطابق با اساس‌نامه و شرح وظایف این نهاد در زمان مسئولیت‌شان پرداخت و در ادامه نقاط قوت و ضعف و طرح‌های پیشنهادی خود را اعلام کرد.


در پایان رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد لامرد از حضور و سعه‌صدر مثال‌زدنی فرمانده سپاه لامرد قدردانی کرد و در ادامه با اعلام آمادگی کامل دانشگاه آزاد اسلامی واحد لامرد برای همکاری با ناحیه مقاومت سپاه لامرد، پیشنهاداتی کاربردی و کلیدی برای هرچه بهتر برگزار‌شدن این جلسات در آینده ارائه کرد.


سیداحمد هاشمی با ابراز امیدواری همکاری سایر مسئولان با این جنبش مطالبه‌گری تأکید کرد: این کار صرفاً برای تحقق منویات مقام معظم رهبری و کمک به مسئولان است.


انتهای پیام/4117/4103/


انتهای پیام/

ارسال نظر