صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۰۶:۳۶ - ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۸
یک کارشناس در گفتگو با آنا:

ارتباط بین‌المللی ایران در حوزه صادرات صنایع دستی ضعیف است

رئیس خانه ميراث‌داران جوان پرتيکان گفت: در عصر جدید ارتباطات بین‌المللی ایران در حوزه صادرات صنایع دستی ضعیف است.
کد خبر : 375916

مریم محمدشریفی‌دارانی در گفتگو با خبرنگار حوزه میراث فرهنگی گروه اجتماعی خبرگزاری آنا درباره میزان صادرات صنایع دستی به خارج از کشور اظهار کرد: دلیل صادرات کم صنایع دستی ایرانی به خارج از کشور می تواند کم بودن ارتباطاتمان عنوان کرد.


وی افزود: در عصر جدید ارتباطاتمان کم است و باید در این رابطه بازاریابی بیشتری شود و تا زمانی که برای کارمان توضیح ندهیم که مناطق ارزشمند و صنایع دستی گوهربار داریم قطعاً هیچ کسی نه آن منطقه را می‌شناسد و نه از آن صنایع دستی اطلاع پیدا می‌کند.


رئیس خانه ميراث‌داران جوان پرتيکان ادامه داد: بنابراین برای هر کاری باید بازاریابی آن صورت بگیرد تا بازاری برای کار پیدا کند.


محمدشریفی‌دارانی درباره صنایع دستی چینی به داخل و پر شدن بازار از آن گفت: مشخصاً صنایع دستی در کل کشور پیشینه خود را به همراه دارد و البته درست است که با صنایع دستی کشور چین نمی‌توان رقابت کرد، ولی اگر بازار صنایع دستی این دو کشور را کنار هم بگذارند نماد، قدمت و ایده صنایع دستی ایرانی بیشتر مشخص است.


انتهای پیام/4046/


انتهای پیام/

ارسال نظر