صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۱:۳۱ - ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۸
معاون وزیر ارشاد:

نمايشگاه رسانه‌های ديجيتال در قم برگزار می‌شود

معاون فرهنگ‌سازي و توسعه كسب و كارهاي فرهنگي وزارت ارشاد و فرهنگ اسلامی گفت: دوازدهمین نمايشگاه تعاملي فرهنگي در فضاي مجازي امسال در قم برگزار می‌شود.
کد خبر : 374978

به گزارش خبرنگار حوزه رسانه گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، نشست خبری نمایشگاه تعاملی توسعه کسب و کارهای فرهنگی در فضای مجازی صبح امروز در ساختمان مرکزی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.


در این نشست محمدصادق افراسيابي گفت: تاكنون 11 دوره نمايشگاه ديجيتال برگزار شده است.


وي گفت: باتوجه به اینکه رويكرد دولت حمايت از بخش خصوصي است، قرار شد كه دوازدهمین نمايشگاه تعاملي فرهنگي در فضاي مجازي توسط اتحاديه نشر ديجيتال و صنف ناشران كشور و صنف ناشران مذهبي برگزار شود. 


معاون فرهنگسازي و توسعه كسب و كارهاي فرهنگي وزارت ارشاد و فرهنگ اسلامی ادامه داد: سياست ما برگزاري چهار نمايشگاه در سال است كه به‌صورت فصلي برگزار شود؛ بنابراین امسال دو نمايشگاه داريم كه نخستين آن در شهر قم برگزار مي‌شود.


افراسیابی با بیان اینکه شهر قم ظرفیت تولید محتوایی بالایی دارد افزود: نمایشگاه قم قرار است به صورت«btb» برگزار ‌شود که این نمایشگاه تفاوت عمده ای با سایر نمایشگاه‌ها دارد که آنها به شکل «btc» هستند. هدف به این صورت است که ارتباط‌ها تبدیل به عقد قرارداد شود.


در ادامه این نشست، سعید مشهدی هم در ارتباط با برگزاری نمایشگاه دیجیتال گفت: نمایشگاه‌هایی در حوزه دیجیتال برگزار شده که به‌صورت nbtc یا همان کسب و کار بوده و بیشتر به شکل اجرایی نمایشگاه است؛ اتفاقی که در این نمایشگاه می افتد  این است که قرار نیست بازدیدی از طرف مردم شکل بگیرد و در آن صاحبان کسب و کارهای دیجیتالی حضور خواهند داشت.


دبیر نمایشگاه و رئیس خانه ناشران دیجیتال مذهبی افزود: این نمایشگاه در تاریخ 28 تا 31 خرداد ماه در شهر قم برگزار و از نیمه اردیبهشت ثبت نام آن آغاز می‌شود و هدف از برگزاری این نمایشگاه در شهر قم تعامل بین صاحبان کسب و کار دیجیتالی است.


وی افزود: این نمایشگاه طوری طراحی شده که کسب و کار حوزه محتوای آن که چهار لایه اپراتورها، پلتفرم‌ها، تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان هستند و بیشترین اهمیت در آن لایه کسب و کار است که محتوا را تشکیل می‌دهند.


انتهای پیام/4046


انتهای پیام/

ارسال نظر