صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۰۷:۲۰ - ۱۴ شهريور ۱۳۹۴

دوستی در فضای مجازی؛ قتل در جاده خاکی

جوان 26 ساله ای که پس از آشنایی با یک زن در شبکه های اجتماعی تلفن همراه، دست به جنایتی هولناک زده بود، در مشهد دستگیر و در حضور قاضی سیدجواد حسینی پرده از راز قتل برداشت.
کد خبر : 36916

به گزارش گروه رسانه های دیگر خبرگزاری آنا به نقل از خراسان، متهم26 ساله این پرونده جنایی که صبح پنج شنبه گذشته در شعبه 211 دادسرای عمومی و انقلاب مشهد توسط قاضی ویژه قتل عمد مورد بازجویی قرار گرفته بود گفت: سیزدهم دی سال گذشته در شبکه اجتماعی «لاین» با زن جوانی آشنا شدم و بدین ترتیب ارتباطات تلفنی ما با یکدیگر آغاز شد. آن زن مدعی بود مجرد است و قصد ازدواج با مرا دارد. من که شیفته اخلاق و سخنان احساسی او شده بودم ارتباطم را با او ادامه دادم به طوری که مدام با یکدیگر در تماس بودیم تا این که اردیبهشت امسال او به تنهایی از شهرستان خمین به مشهد آمد و 6 روز در منزل ما بود و پس از آن دوباره به زادگاهش رفت این در حالی بود که دیگر من بدون شنیدن صدای آن زن نمی توانستم زندگی کنم و هیچ گاه هم فکر نمی کردم همه حرف های او دروغ هایی در فضای مجازی است.


وی ادامه داد: تیر گذشته نیز آن زن دوباره به مشهد آمد و بین ما صیغه محرمیت جاری شد تا این که بیست و یکم مرداد با خودروی پرایدم به خمین رفتم و شب ها را داخل چادر مسافرتی می خوابیدم. آن جا بود که فهمیدم آن زن نه تنها متاهل است بلکه فرزندانی 3 قلو دارد ولی دیگر نمی توانستم از او جدا شوم چرا که او با حرف هایش مرا دلباخته خود کرده بود. در همین روزها بود که آن زن 28 ساله از من خواست تا همسرش را به قتل برسانم ابتدا قبول نمی کردم ولی بعد از آن راضی شدم و فرزندان او را به یک پارک بردیم. از آن جا هم او و همسرش سوار پراید خودشان شدند و به طرف الیگودرز حرکت کردند. من هم با فاصله آن ها را تعقیب می کردم. در بین راه به آن زن پیام دادم تا قرص های خواب آور را به همسرش بخوراند.


او هم قرص را داخل آبمیوه «رانی» ریخته بود. وقتی همسر آن زن به داخل یک جاده خاکی پیچید من در حالی که چماقی در دست داشتم به سمت آن ها رفتم ولی دیدم شوهر آن زن روی زمین افتاده است. با دیدن این صحنه از محل فرار کردم و به مشهد بازگشتم. در این هنگام قاضی ویژه قتل عمد از وی سوال کرد اما آثار انگشت شما روی چوبدستی وجود دارد که متهم پاسخ داد از قبل دستکش هایی را آماده کرده بودم تا اثری از من نماند ولی در لحظه وقوع جنایت هول شدم و یادم رفت که از دستکش ها استفاده کنم اما از این که چه کسی سر مقتول را بریده است خبر ندارم!


نهم شهریور نیابت قضایی از شهرستان الیگودرز از طریق نمابر به قاضی ویژه قتل عمد مشهد رسید که نشان می داد عامل یک جنایت هولناک در الیگودرز در حالی به مشهد گریخته است که همسر خیانت پیشه مقتول دستگیر شده و به قتل همسرش با همدستی جوان 26 ساله مشهدی اعتراف کرده است. با دریافت این نمابر بلافاصله قاضی سیدجواد حسینی با صدور دستوراتی از کارآگاهان اداره جنایی آگاهی خراسان رضوی خواست از همان نیمه شب برای ردیابی متهم فراری اقدام کنند. در همین حال گروهی از کارآگاهان به سرپرستی کارآگاه سلطانیان وارد عمل شدند و با تحقیقات گسترده اطلاعاتی به سرنخ هایی رسیدند که نشان می داد: متهم مذکور در یک آژانس تلفنی مشغول کار است اما فقط به صورت تلفنی کار می کند و در محل آژانس حضور ندارد با کسب این اطلاعات کارآگاهان وی را در یک قرار صوری به دام انداختند و متهم با صدور قرار بازداشت موقت از سوی مقام قضایی در اختیار کارآگاهان الیگودرز قرار گرفت.


انتهای پیام/

برچسب ها: فضای مجازی قتل
ارسال نظر