صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۰۹:۳۰ - ۱۹ اسفند ۱۳۹۷
حجت‌الاسلام رستمی:

واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان در فعالیت فرهنگی الگو هستند

معاون برنامه‌ریزی و نظارت اداره‌کل فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: در واحدهای خوزستان فعالیت‌های فرهنگی خلاقانه‌ای صورت گرفته است.
کد خبر : 366643

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از اهواز، حجت‌الاسلام عباسعلی رستمی روز گذشته در جلسه شورای فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان به میزبانی واحد اهواز با بیان اینکه نظارت و پیگیری رکن اصلی هر کاری است، گفت: در برخی از واحدهای دانشگاهی استان خوزستان فعالیت‌های فرهنگی خلاقانه‌ای صورت گرفته که می‌تواند الگوی مناسبی برای سایر واحدهای کشور باشد.


معاون برنامه‌ریزی و نظارت اداره‌کل فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی با یادآوری برنامه‌ها و سیاست‌های جدید معاونت‌های فرهنگی و دانشجویی که در قالب بخشنامه‌ها ارسال می‌شود، گفت: طبق دستور دکتر ولایتی و تأکید دکتر طهرانچی موضوعات فرهنگی باید در دانشگاه به‌صورت جدی پیگیری شود که به همین منظور نظارت و ارزیابی واحدهای کشور برای یکسان‌سازی و شناسایی نقاط قوت و ضعف انجام می‌شود.


دبیر هیئت امنا و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان نیز با بیان اینکه فعالیت‌های فرهنگی یکی از اولویت‌های واحدهای استان است، گفت: هرچه کار فرهنگی انجام دهیم، کم است و ما باید تمام تلاش خود را در این زمینه به‌کار بگیریم.


حجت‌الاسلام فرج‌الله براتی بیان کرد: در زمینه کارهای فرهنگی تحول در انسان‌ها مهم است؛ چراکه می‌توان آثار و نتایج آن را در جامعه مشاهده کرد.


حجت‌الاسلام علی عطایی‌نسب مسئول نهاد رهبری در دانشگاه‌ آزاد اسلامی استان خوزستان نیز گفت: در سبد خانواده‌های ایرانی کالای فرهنگی کمتر وجود دارد و وظیفه ماست که در این زمینه‌ها باید قدم برداریم.


انتهای پیام/4103/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر