صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۳:۱۸ - ۱۳ اسفند ۱۳۹۷
عاصم:

بیانیه گام دوم رهبر معظم انقلاب باید عملیاتی شود

دبیر کل مجمع اسلامی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی گفت: بیانیه گام دوم رهبر انقلاب باید سرلوحه امور قرار گیرد و فعالیت‌های اجرایی متناسب با آن پیش برده شود.
کد خبر : 365364

کیوان عاصم در گفتگو با خبرنگار حوزه تشکل‌های دانشجویی گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، در خصوص بیانیه گام دوم رهبر معظم انقلاب اظهار کرد: بیانیه گام دوم نشان از دید باز و توانمند مقام معظم رهبری دارد و این امر در انتصابات اخیر و سخنرانی‌های ایشان نمود دارد که به جوانان اعتماد دارند و در گام دوم انقلاب بر این موضوع تأکید شد که جوانان می‌توانند مسائل را پیگیری کنند.


دبیر کل مجمع اسلامی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی ادامه داد: برخی مسئولان توانایی حل مشکلات را ندارند. جوانان باید با اعتماد به نفس جلو بروند و در کارآفرینی فعال شده و در زمینه‌های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی وارد شوند و در راه رفع معضلات گام بردارند. ثمره جوانگرایی در دهه اول انقلاب با حضور فرماندهان جوان در جنگ، در موفقیت انقلاب اسلامی قابل مشاهده است. 


وی خاطرنشان کرد: بسیاری از موارد در بیانیه گام دوم رهبر انقلاب تبیین شده است که باید سرلوحه امور قرار گیرد و فعالیت‌های اجرایی متناسب با آن پیش برده شود.


عاصم درخصوص اقدامات مجمع اسلامی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی برای تحقق بیانیه گام رهبر انقلاب تصریح کرد: مجموعه‌ای با عنوان «موج نو» تشکیل شده که مباحث آموزشی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی در آن مورد بحث قرار می‌گیرد. این مجموعه توسط هیچ ارگانی حمایت نمی‌شود و به‌زودی نمود بیشتری پیدا می‌کند.


دبیرکل مجمع اسلامی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی تأکید کرد: بیانیه گام دوم رهبر انقلاب در مجموعه موج نو بررسی می‌شود تا حالت گفتاردرمانی صرف صورت نگیرد و به‌صورت عملیاتی پیگیری شود.


انتهای پیام/4113/ 4007/پ


انتهای پیام/

برچسب ها: کیوان عاصم
ارسال نظر