صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۷:۰۱ - ۰۷ اسفند ۱۳۹۷
رئيس دانشگاه آزاد بجنورد:

کارکنان دانشگاه آزاد با نیت خدمت به جامعه از سختی‌ها عبور می‌کنند

رئيس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان شمالی گفت: اگر نیت کارکنان این دانشگاه خدمت به جامعه باشد از هر بحران و سختی می‌توانیم به راحتی عبور کنیم.
کد خبر : 364006

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا در شیروان، رجبعلی وثوقی‌مطلق ظهر امروز در نشست صمیمی که در دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیروان برگزار شد، با تبریک ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) و روز مادر، گفت: اگر نیت کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی خدمت به جامعه و نظام مقدس جمهوری اسلامی باشد پروردگار متعال ما را یاری رسانده و از هر بحران و سختی می‌توانیم به راحتی عبور کنیم.


وی با بیان اینکه کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی مطابق قانون کار استخدام شده‌اند، تصریح کرد: درست است که تعداد دانشجویان کاهش پیدا کرده و در مقابل تعداد مؤسسات آموزشی افزایش یافته است اما کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی می‌توانند با تلاش و دوری از ناامیدی چالش پیش‌رو را پشت سر گذاشته و نگران تعدیل نیرو نباشند.


یکی از اعضای هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی خراسان‌شمالی نیز پس از تبریک روز زن و ولادت دختر پیامبر اسلام گفت: دانشگاه آزاد اسلامی یکی از ودیعه‌های الهی به نظام جمهوری اسلامی است که همه باید در حفظ و ماندگاری آن تلاش کنند و از تمام توان خود بهره ببرند.


قاسم جعفری با بیان اینکه دانش‌آموخته‌ای که از دانشگاه آزاد اسلامی فارغ‌التحصیل می‌شود باید شأن علمی پیدا کند، افزود: استادان ارباب علم و دانش هستند و باید برای اینکه دانشگاه آزاد اسلامی انتخاب نخست داوطلبان کنکور شود، برنامه‌ریزی داشته باشند، راهکار بدهند و این دانشگاه بزرگ را به رونق روزافزون برسانند؛ زیرا دانشگاه آزاد اسلامی بزرگ‌ترین دانشگاه حضوری دنیاست و اعتبار بین‌المللی دارد و نباید از این اعتبار کاسته شود.


ابوالفضل فرهادی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیروان نیز به ارائه گزارش عملکرد یک‌ساله مدیریت خود در این واحد دانشگاهی پرداخت و سایر استادان مشکلات و ایده‌های خود را بیان کردند.


انتهای پیام/4121/4103/


انتهای پیام/

ارسال نظر