صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۵:۳۲ - ۰۷ اسفند ۱۳۹۷
به میزبانی تبریز؛

نشست دانش‌افزایی استادان درس آشنایی با قرآن شمال‌غرب کشور آغاز شد

نشست دو روزه دانش‌افزایی استادان درس آشنایی با قرآن کریم دانشگاه آزاد اسلامی استان‌های آذربایجان شرقی، غربی و اردبیل در واحد تبریز آغاز شد.
کد خبر : 363970

سعید وحیدی‌مهر در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری آنا در تبریز اظهار کرد: نشست دانش‌افزایی استادان درس آشنایی با قرآن کریم دانشگاه آزاد اسلامی استان‌های آذربایجان شرقی، غربی و اردبیل در دو نوبت صبح و عصر به مدت دو روز در دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز برگزار می‌شود.


رئیس شورای تخصصی فرهنگی و دانشجویی استان آذربایجان شرقی به موضوعات این نشست اشاره کرد و گفت: در این نشست که  صبح امروز آغاز شده است، دو موضوع شیوه‌های تدبر در قرآن کریم و شبهات جدید پیرامون قرآن کریم توسط مجید معارف استاد تمام دانشگاه تهران تشریح و ارائه شد.


وی ادامه داد: فوائد تجوید با تدریس رامین حکم‌آبادی و آشنایی با قرائت تحقیق با تدریس بنده از دیگر موضوعات ارائه شده در نخستین روز نشست است.


معاون دانشجویی و فرهنگی واحد تبریز افزود: وحیانیت قرآن، بررسی و نقد دیدگاه‌های جدید و روش تحقیقی موضوع قرآن کریم با تدریس حجت‌الاسلام محمدحسین توانایی از استادان حوزه و دانشگاه و زمینه‌های اصلاح کتاب‌های درسی آشنایی با روخوانی قرآن کریم با تدریس بنده از دیگر موضوعاتی است که در روز دوم نشست ارائه خواهد شد.


وحیدی‌مهر گفت: پرسش و پاسخ و جمع‌بندی  پایان‌بخش نشست دانش‌افزایی استادان درس آشنایی با قرآن کریم خواهد بود.


وی در خاتمه تصریح کرد، گفت: با توجه به سیاست‌های کلان معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی، در پژوهشکده قرآن و عترت برای معرفی و نشر آموزه‌های حیات‌بخش قرآن کریم، تلاش جدی خواهیم کرد و در این مسیر از هرگونه همکاری و همراهی استادان و قرآن‌پژوهان نیز استقبال می‌کنیم.


نشست دانش‌افزایی استادان درس آشنایی با قرآن کریم به همت کانون قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی و با حضور 70 نفر از اساتید در سالن شمس واحد تبریز در حال برگزاری است.


انتهای پیام/4103/


انتهای پیام/

ارسال نظر