صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۴:۱۰ - ۰۲ اسفند ۱۳۹۷
یاسر عبدالزهرا:

پیشتازی علمای دین در مبارزه با تروریسم در تاریخ عراق بی‌سابقه بود

رایزن فرهنگی سفارت عراق در ایران گفت: جوانان زیادی در راه دفاع از وطن شهید شدند و پیشتازی علمای دین در مبارزه با تروریسم در تاریخ عراق بی‌سابقه بوده است.
کد خبر : 362576

به گزارش خبرنگار حوزه غرب آسیا و محور مقاومت گروه بین‌الملل خبرگزاری آنا، یاسر عبدالزهرا ظهر امروز در دومین کنگره بین‌المللی بزرگداشت 140 شهید روحانی مدافع حرم که در جامعةالزهرای قم برگزار شد، گفت: برای من باعث افتخار است که در میان خانواده‌های شهدای مدافع حرم حضور دارم؛ شهیدانی که از خاک وطن حمایت و از حریم مرجعیت و ولایت دفاع کردند و به رستگاری رسیدند.


رایزن فرهنگی سفارت عراق در ایران افزود: در مرحله حساس کنونی نمی‌توان نقش مدافعان حرم را نادیده گرفت. آنها دست در دست هم‌رزمان خود با اقتدا به فرمان مرجعیت دینی به میدان مبارزه شتافتند و با داعشی‌ها مقابله کردند. آنها با شهادت خود راه را برای پاک‌سازی خاک عراق از لوث وجود دشمنان هموار کردند.


عبدالزهرا تصریح کرد: هزاران نفر از جوانان عراقی در راه دفاع از وطن شهید شدند، علاوه بر این، پیشتازی علمای دینی در راه مبارزه با تروریسم و تهدیدات دشمن در تاریخ سیاسی عراق بی‌نظیر بوده است.


وی گفت: علمای دین به مقابله با استبداد و دشمن برخاستند و تردیدی وجود ندارد که گرامیداشت یاد شهدا گام بزرگی در راستای زنده نگاه‌داشتن فرهنگ و دین ماست.


رایزن فرهنگی سفارت عراق در تهران تأکید کرد: ما قدردان آیت‌الله خامنه‌ای، رهبر انقلاب اسلامی هستیم که دفاع از موفقیت‌های رزمندگان محور مقاومت را جزء سیاست‌های جمهوری اسلامی ایران قرار داده است.


وی افزود: عراق فرمانده بعد از فرمانده و شهید بعد از شهید در راه دفاع از خاک خود فدا کرده است و این راه همچنان ادامه خواهد داشت.


انتهای پیام/4033/پ


انتهای پیام/

ارسال نظر