صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
سیرتی در گفتگو با آنا:

«کال سنتر» در عین سادگی پر از انرژی و تحرک است

یک منتقد سینما و تئاتر معتقد است که «کال سنتر» در عین سادگی پر از انرژی و تحرک است.
کد خبر : 360756

پویا سیرتی در گفتگو با خبرنگار حوزه تئاتر گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا، اظهار کرد: همه علاقه‌مندان به تئاتر با تماشای نمایش‌های روی صحنه باید از علاقه‌مندی خود به نوعی حمایت کنند و با حضور خود در سالن‌ها و تماشای نمایش‌های روی صحنه، این هنر ناب را زنده و فعال نگه دارند به‌خصوص گروه‌هایی که جوان هستند و از حضور به اصطلاح سلبریتی‌ها بهره نمی‌برند که باید بیشتر مورد توجه اهالی هنر و تماشاگران قرار بگیرند تا با انگیزه بیشتری به فعالیت‌‌های آتی خود ادامه دهند.
وی افزود: یکی از این گروه‌ها و نمایش‌های روی صحنه، گروهی جوان و پر انرژی است که این روزها با نمایش «کال سنتر» روی صحنه حاضرند. گروهی یکدست و خوش انرژی با یک متن خوب و یک سوژه جدید که به قلم و کارگردانی هنرمند بااستعداد،  عقیل بهرامی در حال درخشش هستند. پس از تماشای این نمایش، تماشاگر متوجه تلاش و خوش‌ذوقی و خلاقیت نویسنده و کارگردان کار و همین طور تک تک عوامل پشت صحنه و در نهایت همه گروه بازیگران خوب و با انگیزه‌ای می‌شود که برای مخاطب خود ارزش قائل شده‌اند و نهایت تلاش خود را در ارائه کاری نو و دلنشین انجام داده‌اند.
این منتقد سینما و تئاتر عنوان کرد:‌ صحنه بسیار ساده است، ولی پر از انرژی و تحرک. طراحی نور با یک ایده جالب توسط خود بازیگران انجام می‌شود و از موسیقی و افکت‌های صوتی در جاهایی استفاده شده که به بهتر شدن کار کمک می‌کند.
وی گفت: سوژه جدید و تلاش گروه برای ارائه یک کار متفاوت، قابل تقدیر و احترام است و البته باید از بازی یکایک بازیگران مستعد و با انرژی این کار یاد کرد که به مدت یک ساعت، تماشاگر را با خود همراه می‌کنند و بازی‌های قابل تحسین و دلنشینی ارائه می‌دهند. تمام موارد گفته شده و محسنات کار مربوط به نقش پر رنگ نویسنده و کارگردان این نمایش است که در پس تمام نکات مثبت گفته شده محسوس است و قابل تحسین. باید از هنرمندان بی‌ادعا و با انگیزه به عناوین مختلف حمایت شود؛ چه تماشاگران با حضورشان در سالن‌های تئاتر و چه دست‌اندرکاران این هنر با توجه و رسیدگی بیشتر به این هنرمندان که آنها به ادامه فعالیت دلگرم شوند و با انگیزه‌تر از قبل به مسیرشان ادامه دهند.
کال سنتر به نویسندگى و کارگردانی عقیل بهرامی و تهیه‌کنندگى امیرحسن خواجوی است. بازیگران آن عبارتند از امیرحسین مهماندوست، مهران شیرازیان، وحید باقری، مریم اسمعیلی فومنی، درآسا درتاج، سپهر بهرامیان، عرفان راشد، محمدامین امیری، پگاه کشفی، مریم خیری، رضا خدابنده‌لو، یاسین محمدشاهین. از دیگر عوامل مى‌توان به علی دولت‌آبادی (دستیار کارگردان)، احسان رأفتی و مجتبی حبیبی (عکاس)، زهرا محبیان (مشاور زبان استانبولی)، سیدمحمدصادق سیادت (مشاور رسانه) و هما قاسمی ( مسئول هماهنگی ) اشاره کرد. این نمایش هر شب ساعت 19:30 در تماشاخانه صحنه آبی اجرا دارد.


انتهای پیام/4046/ 4122/ن


انتهای پیام/

ارسال نظر