صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۱:۴۲ - ۱۷ بهمن ۱۳۹۷
مدرس بازاریابی:

مصرف‌کنندگان خواستار محصول باکیفیت هستند

مدرس بازاریابی و کارشناس ارشد مدیریت MBA گفت: امروزه مصرف‌کنندگان خواهان عرضهٔ محصول با کیفیت بالا و قیمت پایین، ضمانت معتبر و خدمات‌رسانی با سرعت‌ بالا هستند.
کد خبر : 358815

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از شهر قدس، شادی ادیبی‌فرد روز گذشته در کارگاه مدیریت تجاری‌سازی شرکت‌های دانش‌بنیان که به همت مرکز آموزش‌های تخصصی کوتاه‌مدت تخصصی و کاربردی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهر قدس با موضوع  بازاریابی برای استادان برگزار شد، اظهار کرد: بازاریابی عبارت است از تجزیه‌ و تحلیل فرصت‌های موجود در بازار، انتخاب بازارهای هدف و تدوین استراتژی‌های بازاریابی.


وی، هدف از برگزاری این کارگاه را ایجاد ایده‌های جدید و نوآوری در چرخه اقتصاد دانش‌بنیان عنوان کرد.


مدرس بازاریابی و کارشناس ارشد مدیریت MBA با بیان ویژگی‌های بازار یادآور شد: بازار مصرفی، باید طبق خواسته‌های مشتریان و مصرف‌کنندگان باشد.


مهارت‌های بازاریابی در قرن بیست و یکم، شرایط بازارها، مشتریان و انواع نیازشان با توجه به موقعیت‌های زمانی و جغرافیایی و جمعیت شناختی، کسب مهارت‌های مدیران ارشد بازاریابی و توجه به تقاضای مصرف‌کنندگان از دیگر موارد مطرح‌شده در این کارگاه آموزشی بود.


انتهای پیام/4078/4117/


انتهای پیام/

ارسال نظر