صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۷:۴۳ - ۱۵ بهمن ۱۳۹۷
عمار حکیم:

انقلاب اسلامی ایران انقلابی کاملاً مردمی است

رهبر جریان حکمت ملی عراق به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران پیام تبریکی منتشر و اعلام کرد انقلاب اسلامی ایران، انقلابی کاملاً مردمی است.
کد خبر : 358247

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری آنا از فرات‌نیوز، حجت‌الاسلام سیدعمار الحکیم با انتشار بیانیه‌ای چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام خمینی (قدس سره) را تبریک گفت.
رهبر جریان حکمت ملی عراق در این بیانیه به بیان بارزترین ویژگی‌های انقلاب اسلامی ایران پرداخت و عنوان کرد: «مرجعیت دینی باوجود حضور جریان‌های چپ‌گرا و راست‌گرا، با تکیه بر اسلام انقلاب را رهبری و هدایت کرد». 


وی تصریح کرد: «از دیگر ویژگی‌های انقلاب اسلامی، مسالمت‌آمیز و ملی بودن آن است. انقلاب اسلامی ایران، انقلابی کاملاً مردمی و بر آحاد ملت متکی است و تنها محدود به نخبگان نبود و نیز از قدرت‌های بیگانه یاری نطلبید».


حکیم تأکید کرد: «انقلاب اسلامی ایران دربردارنده طرحی کامل برای مدیریت کشور و رهبری ملت است و وحدت و انسجام را میان تمام اقشار مردم رقم زده و دفاع از آرمان‌های اسلامی به‌ویژه موضوع فلسطین را مدنظر قرار داده است».


در پایان این بیانیه سید عمار حکیم پیروزی انقلاب اسلامی ایران را تبریک گفت و برای مردم مسلمان ایران و رهبری خردمند آن توسعه، ثبات و شکوفایی بیشتر را آرزو کرده است.


انتهای پیام/4033/


انتهای پیام/

ارسال نظر