صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۶:۱۴ - ۱۵ بهمن ۱۳۹۷
توسط دانشگاهیان؛

گلزار شهدای بوشهر عطرافشانی شد

دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوشهر به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر با حضور در گلزار شهدای بوشهر با آرمان‌های رفیع شهدا و امام راحل تجدید میثاق کردند.
کد خبر : 358178

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از بوشهر به مناسبت سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران و دهه مبارک فجر در مراسمی معنوی با حضور کارکنان، استادان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوشهر گلزار شهدای بوشهر عطرافشانی شد.


در این آیین معنوی شرکت‌کنندگان علاوه بر قرائت زیارت عاشورا و بزرگداشت خاطره دلاورمردی‌ها، رشادت‌ها و جانفشانی‌های شهدا با قرائت فاتحه، غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدای انقلاب و هشت سال دفاع مقدس و اهدای شاخه گل، بار دیگر با آرمان‌های بلند امام خمینی(ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و شهیدان گرانقدر انقلاب تجدید میثاق کردند.


اسماعیل عبداللهی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان و واحد بوشهر در حاشیه این مراسم با بیان اینکه ما در ایران اسلامی هرچه داریم به برکت خون شهداست، گفت: شهدا، ایثار را با نثار جان خویش در راه حق و حقیقت معنا کردند.


عبداللهی با تأکید بر اینکه تحولات انقلاب اسلامی ایران که با مجاهدت و تلاش مردم و درایت معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) به بار نشسته است را باید به نسل جوان منتقل کرد، تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران، زمینه‌ساز تحولات دامنه‌دار انسانی، اخلاقی، اجتماعی و فرهنگی در جهان شده که آثار آن پس از گذشت چهار دهه از پیروزی انقلاب اسلامی در جهان کاملاً مشهود است.


انتهای پیام/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر