صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۳:۳۳ - ۱۴ بهمن ۱۳۹۷

نرم‌افزار چندرسانه‌ای چهل‌سالگی انقلاب منتشر شد

نرم‌افزار تبلیغی چندرسانه‌ای «۵۷ ریشتر» ویژه چهل‌سالگی انقلاب اسلامی برای استفاده مبلغان جهادی حوزه علمیه منتشر شد.
کد خبر : 357594

حجت‌الاسلام مجتبی نجفی روحانی در گفتگو با خبرنگار حوزه معارف اسلامی گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا از انتشار نرم‌افزار تبلیغی چندرسانه‌ای «۵۷ ریشتر» ویژه چهل‌سالگی انقلاب اسلامی خبر داد و گفت: باتوجه به آغاز جشن‌های چهل سالگی انقلاب اسلامی و اعزام مبلغان جهادی به سراسر کشور این نرم‌افزار را با هدف معرفی دقیق و درست انقلاب توسط مبلغان در سطح جامعه تولید و منتشر کردیم.



وی افزود: در این نرم‌افزار به سیر مهم‌ترین حوادث دوران پهلوی تا انقلاب اسلامی با نگاه استقلال‌طلبی و مبارزه با استعمار پرداخته‌شده است، همچنین دستاوردهای انقلاب و نگاه رسانه‌ای عربی به جایگاه انقلاب اسلامی و امید به آینده در این نرم‌افزار لحاظ شده است.


مسئول طراحی نرم‌افزار تبلیغی چندرسانه‌ای «۵۷ ریشتر» اظهار کرد: طراحی نرم‌افزار تبلیغی به‌صورت تایم‌لاین تاریخی، مبلغ محور بودن برنامه، کاربری بسیار ساده و آسان، گرافیک جذاب و باکیفیت، باقابلیت‌های صوت زمینه متنوع و استفاده از تصاویر برای ماندگاری پیام خطابه برخی از ویژگی‌های این نرم‌افزار است.



وی یادآور شد: همچنین قابلیت اتصال به پرزنتر، دریافت گزارش‌ها، پیشنهادها و تجربیات در برنامه، محور قرار دادن استعمارستیزی، استقلال‌طلبی و اشاره به دستاوردهای انقلاب در سیر بحث، تدوین روایت نامه جهت اجرا و قابلیت اجرا برای تمام گروه‌های مخاطبین از دیگر ویژگی‌های این نرم‌افزار به شمار می‌آید.


نجفی روحانی خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان می‌توانند برای دانلود رایگان نرم‌افزار جذاب و کاربردی روایتگری مصور 57 ریشتر به سایت http://www.707ip.ir/upload/57.exe یا کانال روایتگری مصور در پیام‌رسان سروش https://sapp.ir/707ip.ir مراجعه کنند.


انتهای پیام/4090/ن


انتهای پیام/

ارسال نظر