صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۲:۵۶ - ۰۶ شهريور ۱۳۹۴

معرفی «جنگ‌آوران» در نشر ققنوس

نشر ققنوس با انتشار چهار کتاب، مجموعه «جنگ‌آوران» خود را که به معرفی جنگ‌آوران و سربازان جنگی در دوره‌های مختلف تاریخ و در کشورهای مختلف اختصاص دارد، آغاز کرد.
کد خبر : 35658

به گزارش خبرنگار فرهنگی آنا، نشر ققنوس چهار کتاب اول از مجموعه «جنگاوران؛ کتاب‌های راهنما» را به صورت مصور روانه بازار کتاب کرد.


«شوالیه» نخستین عنوان از این مجموعه به معرفی جنگجوی قرون وسطی اختصاص دارد. نوینسده این کتاب مایکل پرستویچ است و حسین بحری آن را ترجمه کرده است.


در توضیح این کتاب آمده است: «شوالیه برترین جنگجوی قرون وسطاست. او بازره و سلاحِ کامل و سوار بر اسب باشکوهش شکست‌ناپذیر به نظر می‌رسد. این کتاب تمام اطلاعات ضروری را که برای تبدیل شدن به شوالیه‌ای سرافراز در قرون وسطی لازم دارید، در اختیار شما قرار می‌دهد.


دومین عنوان از این مجموعه «سامورایی» نوشته استیون تِرنبول و با ترجمه فرید جواهرکلام است که به معرفی جنگجویان ژاپنی اختصاص دارد.


در توضیح این کتاب می‌خوانیم: «سال 1615 است و سامورایی‌ها، یعنی طبقه جنگجویان برگزیده ژاپن، در اوج قدرتند. جنگجوی سامورایی که یکایک شیوه‌های رزمی را آموخته، از جنگ با شمشیر و تیر و کمان تا کاراته و جوجوتسو، آخرین سپر دفاعی امراتور در برابر اشرار و اراذل و بربرهای ژاپن و خارج از ژاپن است.»


«لیژینور» نام جنگجویان رومی است که به قلم فیلیپ ماتیشاک و با ترجمه فرید جواهرکلام در مجموعه جنگاوران ققنوس منتشر شده است.


در توضیح این کتاب آمده است: «امپراتوری روم از شن‌های صحرای بین‌النهرین تا ارتفاعات کالدونیا را در برگرفته است. امپراتوری بر شانه‌های استوا لژیونرهایی تکیه کرده است که بربرها را بیرون راندند و مرزها را گسترش دادند.»


چهارمین عنوان از این مجموعه که ققنوس منتشر کرده، «گلادیاتور» نام دارد. این کتاب نیز نوشته فیلیپ ماتیشاک که با ترجمه حسین بحری منتشر شده است.


در توضیح پشت جلد این کتاب نیز می‌خوانیم: «بیاموزید در مقام قوی‌ترین و قهارترین جنگجو در امپراتوری روم چکونه هزاران نفر را وادار به ستایش خود سازید. در یکی از جذاب‌ترین مکان‌های رُم و در حضور خود امپراتور، شهرت و ثروت کسب کنید.»


انتهای پیام/

برچسب ها: نشر ققنوس
ارسال نظر