صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش و دانش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۱:۲۴ - ۰۶ بهمن ۱۳۹۷
صبح امروز صورت گرفت؛

آغاز کار دوره کارگاه استارت‌آپ مستر در دانشگاه آزاد اسلامی کرمان

مراسم افتتاحیه کارگاه هشت‌روزه استارت‌آپ مستر در دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان با حضور صنعت‌گران و با همکاری خانه کارآفرینان استان کرمان برگزار شد.
کد خبر : 355307

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از کرمان، کارگاه هشت‌روزه استارت‌آپ مستر در دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان با حضور علاقه‌مندان، نمایندگان دستگاه‌های مختلف و دانشجویان دانشگاه‌های استان کرمان با همکاری دانشگاه آزاد اسلامی و خانه کارآفرینان استان کرمان آغاز به کار کرد.


معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان صبح امروز در مراسم آغاز کار این همایش، اظهار کرد: قدرت یافتن استارت‌آپ‌ها از عوامل کلیدی و سبب رواج و بهبود شرایط و رشد مراکز دانشگاهی بوده و رسالت و هدف دانشگاه نیز در تعاریف جدید تولید ثروت از طریق دانش است.



مریم کاظمی‌پور افزود: در راستای حل مشکلات و معضلات اجتماعی و اقتصادی کشور و با همکاری دستگاه‌های مختلف زمینه برگزاری این استارت‌آپ را در دانشگاه فراهم کردیم تا ایده‌های خوبی برای برطرف‌کردن مشکلات مردم پیدا کنیم.


مسئول باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان نیز در ادامه این مراسم تصریح کرد: در دوران دانشگاه‌‌های نسل سوم باید از سمت سیستم آموزش‌محور به سمت نظامی پژوهش‌محور حرکت کنیم تا بتوانیم زمینه رشد و بالندگی کشور را فراهم کنیم.



محمد حجت با توجه به تشکیل شورای راهبردی برگزاری استارتاپ مستر در واحد کرمان عنوان کرد: هدف از تشکیل این شورا این است که بتوانیم این رویداد را به نحو مناسب انجام و خروجی‌های مفیدی برای جامعه داشته باشیم و این امر نیازمند حمایت‌های دستگاه‌های مختلف اجرایی استان کرمان است.


وی گفت: تکمیل‌نشدن فرایند و حلقه‌های ارتباطی صنعت و دانشگاه، یکی از موانع اصلی توسعه اقتصادی و همکاری بین دانشگاه و صنعت محسوب می‌شود و ازاین‌رو به‌منظور نزدیک‌تر شدن ارتباط این دو رکن اساسی این همایش را با جدیت تمام پیگیری و آغاز کردیم.


انتهای پیام/4062/
 


انتهای پیام/

ارسال نظر