در قالب یک نشست علمی؛
عوامل کاهش یا جذب مخاطب سریالهای تلویزیونی بررسی میشود
نشست «سریالهای تلویزیونی؛ عوامل کاهش یا جذب مخاطب؟» در پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی برگزار میشود.
کد خبر : 353214
به گزارش گروه فرهنگ و هنرخبرگزاری آنا از پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی، به همت معاونت فرهنگی- اجتماعی و با همکاری پژوهشکده مطالعات فرهنگی و ارتباطات پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی، دومین نشست از سلسلهنشستهای ارزیابی سازمان صداوسیما با عنوان «سریالهای تلویزیونی؛ عوامل کاهش یا جذب مخاطب؟» برگزار میشود. در این نشست، مهدی فرجی مدیر سابق رسانه ملی در حوزه فیلم و سریال و اعظم راود راد عضو هیئتعلمی گروه ارتباطات دانشگاه تهران به طرح دیدگاههای خود خواهند پرداخت.
این نشست روز سهشنبه 2 بهمن 1397 از ساعت 10 الی 12 در سالن اندیشه پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی به آدرس بزرگراه کردستان، خیابان دکتر آیینهوند (64 غربی) برگزار میشود.
ورود برای علاقهمندان حوزه رسانه و علوم انسانی آزاد است.
انتهای پیام/4104/خ
انتهای پیام/