صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
مبشری تأکید کرد:

نقش تأثیرگذار رسانه ملی در انعکاس فعالیت‌های کمیته امداد

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: نقش رسانه ملی در انعکاس فعالیت‌های کمیته امداد، غیرقابل انکار است.
کد خبر : 352445

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری آنا از کمیته امداد امام خمینی کهگیلویه و بویراحمد، قباد مبشری  در دیدار با مدیرکل صداوسیمای مرکز این استان با بیان اینکه 42 هزار خانوار با جمعیت بیش از 100 هزار نفر زیرپوشش کمیته امداد هستند و مستمری ماهیانه دریافت می‌کنند، اظهار کرد: از این تعداد، 13 هزار و 500 خانوار با جمعیت 30 هزار نفر به دلیل شرایط اقتصادی حاکم بر جامعه در یک‌ماه گذشته به چرخه حمایتی این نهاد وارد شده‌اند.


وی به برنامه‌های کمیته امداد در زمینه‌های مختلف اشاره و تصریح کرد: ارائه خدمات عمرانی، همکاری سه‌جانبه این نهاد، سپاه پاسداران و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در خصوص ساخت 800 واحد مسکونی برای مددجویان مناطق محروم، خدمات فرهنگی، جهیزیه، اشتغال، کمک‌های درمانی و خدمات موردی از برنامه‌های این نهاد در حمایت از جامعه هدف است.


مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد با توجه به حجم برنامه‌های کمیته امداد از جمله سروسامان دادن به خانواده‌های زنان سرپرست، دختران بازمانده از تحصیل و ازدواج، سالمندان، سوءتغذیه کودکان و سربازان متأهل زیر پوشش این نهاد بیان کرد: کمیته امداد به‌تنهایی نمی‌تواند مشکلات نیازمندان را برطرف کند و در این زمینه نیازمند همکاری و مشارکت همگانی است.


مبشری بر نقش تأثیرگذار رسانه ملی در انعکاس فعالیت‌ها و اقدامات انجام‌شده این نهاد تأکید کرد و افزود: صداوسیما می‌تواند با فرهنگ‌سازی، مردم را نسبت به برنامه‌ها و اهداف کمیته امداد آگاه کند.


وی با قدردانی از همراهی و همکاری صداوسیمای مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد با کمیته امداد، خواستار همکاری بیشتر در خصوص اطلاع‌رسانی و پوشش برنامه‌های این نهاد در مناسبت‌های مختلف شد و تأکید کرد: در آستانه 40 سالگی انقلاب از صداوسیمای مرکز استان انتظار داریم که با پوشش برنامه‌ها و خدمات کمیته امداد در آگاه‌سازی مردم از خدمات انقلاب و نظام جمهوری اسلامی در استان محروم کهگیلویه و بویراحمد اقدامات لازم را صورت دهد.


مدیرکل صداوسیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد نیز در این دیدار با اشاره به اینکه نوع نگاه صداوسیما به کمیته امداد با سایر سازمان‌ها متفاوت است، متذکر شد: کمیته امداد به‌عنوان یک‌ نهاد انقلابی دستاورد امام راحل در زمینه خدمت به نیازمندان است و وظیفه‌ داریم خدمات این نهاد را به نحو احسن ارائه دهیم. 


امیر رئوف با بیان اینکه تعامل و همکاری با کمیته امداد وظیفه ماست، یادآور شد: امید است با انعکاس درست و به‌موقع عملکرد و برنامه‌های مختلف این نهاد، تکلیف خود را در آگاه‌سازی مردم انجام دهیم.


وی با اعلام آمادگی برای استفاده از ظرفیت‌های صداوسیما در همه حوزه‌ها در خصوص پوشش تصویری و خبری برنامه‌های اجرایی کمیته امداد توضیح داد: صداوسیمای مرکز استان از تمام ظرفیت خود برای تبلیغات و آگاه‌سازی در خصوص برنامه‌های این نهاد در مناسبت‌های مختلف و همکاری در این زمینه به‌خصوص در زمینه زکات و پخش سوژه‌های موفق دریغ نمی‌کند.


مدیرکل صداوسیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد تشریح کرد: صداوسیما آمادگی دارد از ظرفیت خیّرین هم‌استانی برای کمک به نیازمندان و نیز دعوت و استفاده از مجریان توانمند برنامه‌های کودک در فعالیت‌های این نهاد به مناسبت‌های مختلف به‌خصوص جشن‌ها، پخش تیزر و زیرنویس برنامه‌های کمیته امداد استفاده کند.


انتهای پیام/4078/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر