صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش و دانش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۶:۴۰ - ۰۶ دی ۱۳۹۷
نائینی در گفتگو با آنا:

بودجه پیش‌بینی شده 98، پاسخگوی نیازها نیست

رئیس دانشگاه بین‌المللی امام‌ خمینی(ره) قزوین گفت: بودجه‌های سال‌های اخیر و بودجه سال 98 پاسخگوی نیازهای دانشگاه نیست و مسلماً ما را با چالش‌هایی مواجه می‌کند.
کد خبر : 347680

سیدابوالحسن نائینی در گفتگو با خبرنگار حوزه  دانشگاه و سیاست گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، در خصوص بودجه پیش‌بینی شده دانشگاه بین‌المللی امام‌خمینی(ره) در سال 98 بیان کرد: آموزش عالی باید به صورت ویژه دیده شود و نظام آموزشی محلی برای پرورش جوانان برای نسل‌های بعد است؛ باید بودجه به اندازه کافی برای جوانان در نظر گرفته شود تا در زمینه‌های علمی و پژوهشی بتوانیم افرادی کارآفرین را تحویل جامعه دهیم.


رئیس دانشگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) در ادامه بحث خود درباره بودجه خاطرنشان کرد: بودجه‌های سال‌های اخیر و بودجه پیش‌بینی شده سال 98 پاسخگوی نیازهای دانشگاه امام خمینی(ره) نیست و مسلماً ما را با چالش‌هایی مواجه می‌کند.


وی در پایان اظهار کرد: امیدواریم که نمایندگان مجلس شورای اسلامی با دید مثبت به بودجه آموزش عالی نگاه کنند و تدبیری اندیشیده شود تا بتوانیم پاسخگوی خواسته‌های دانشجویان در امور پژوهشی و آموزشی باشیم.


گفتنی است دانشگاه بین‌المللی امام‌‌خمینی(ره) قزوین از مراکز آموزش عالی دارای اهمیت است که با دانشگاه‌های کشورهایی همچون اسپانیا، چین و  روسیه همکاری دارد و دارای دانشجویانی از کشورهای مختلف است.


انتهای پیام/4113/پ


انتهای پیام/

ارسال نظر