صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۸:۰۸ - ۰۲ دی ۱۳۹۷
مدیرکل ورزش و جوانان استان قم:

دانشگاه آزاد اسلامی می‌تواند بازوی قدرتمند دولت باشد

مدیرکل ورزش و جوانان استان قم گفت: دانشگاه آزاد اسلامی ظرفیت بسیار بزرگی دارد که می‌تواند از بازوان بسیار قدرتمند و قوی دولت باشد.
کد خبر : 346606

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از قم، حسن عابدی عصر امروز در دیدار با رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان قم با ابراز امیدواری از نهایی شدن تعاملات فی‌مابین گفت: هر چه این تعاملات بیشتر باشد شاهد کاهش آسیب‌های اجتماعی در جامعه خواهیم بود؛ زیرا آسیب‌های اجتماعی جامعه را به انحطاط می‌کشاند؛ بنابراین همه دستگاه‌ها موظف هستند که کمک کنند.


وی افزود: دانشگاه آزاد اسلامی ظرفیت بسیار بزرگی دارد که می‌تواند از بازوان بسیار قدرتمند و قوی دولت باشد.


مدیرکل ورزش و جوانان استان قم  اظهار کرد: دستگاه‌های دولتی و مجموعه دولت ظرفیت‌ها و اعتبارات محدودی دارند؛ بنابراین تمام نهادها و مؤسسات عمومی و غیردولتی باید کمک کنند و کنار هم باشند تا در کنار هم خدمتی به جوانان داشته باشند.


معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان قم نیز در این مراسم یکی از رسالت‌های دانشگاه آزاد اسلامی را حل مشکلات اجتماع برشمرد و گفت: امیدواریم بتوانیم با انعقاد تفاهم‌نامه برای استفاده از ظرفیت‌های دو دستگاه بهره‌مند شویم؛ زیرا این ظرفیت را داریم که ارتباط بین دانشگاه و دستگاه‌های اجرایی را از طریق ستاد سازمان‌دهی که تمام دستگاه‌های اجرایی استان در آن عضو هستند و به ریاست استاندار برگزار می‌شود، ایجاد کنیم.


روح‌الله رمضانی از ارائه تسهیلات کم‌بهره وزارت ورزش و جوانان به تشکل‌های جوانان خبر داد و افزود: می‌توانیم تسهیلات خوبی به استارت‌آپ‌های دانشجویی بدهیم.


وی تأکید کرد: وزارت ورزش و جوانان می‌تواند پل ارتباطی بین دانشگاه و جامعه در حوزه‌های مختلف باشد.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی قم  نیز در این جلسه گفت: از دولت انتظار خاصی نداریم که به ما کمک مالی بدهد؛ اما دوست داریم در مجامع علمی و فرهنگی دستگاه‌های دولتی، دانشگاه آزاد اسلامی هم جایگاه خود را داشته باشد.


 سیف‌الله فضل‌اللهی افزود: با وجود ظرفیت ورزشی موجود در دانشگاه آزاد اسلامی قم آمادگی داریم در عرصه‌های تخصصی ورزش وارد شویم.


انتهای پیام/4121/4062/پ


انتهای پیام/

ارسال نظر