صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۲:۰۸ - ۳۰ آذر ۱۳۹۷
دستور دادستان كل كشور؛

مسببان احتمالی آتش‌سوزی مدرسه در زاهدان تحت تعقيب قرار گیرند

دادستان کل کشور در پیامی ضمن تسلیت به خانواده‌های داغدار حادثه آتش‌سوزی مدرسه‌ای در زاهدان طی دستوری از دادستان زاهدان خواست که فوری به اين پرونده رسيدگی کند.
کد خبر : 346023

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا از دادستانی کل کشور، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد جعفر منتظری با صدور پيامی درگذشت چهار دانش‌آموز حادثه آتش‌سوزی يك مركز آموزشی در زاهدان را تسليت گفت و طی دستوری از دادستان مركز استان سيستان و بلوچستان خواست كه به قيد فوريت به اين پرونده رسيدگی كند.


در متن این پیام آمده است: وقوع حادثه تلخ و تأسف‌بار آتش‌سوزی مدرسه اسوه زاهدان که منجر به جان باختن چهار نفر از دانش‌آموزان دختر كشورمان گردید، موجب اندوه و تأثر اینجانب شد؛ بروز این‌گونه حوادث تلخ، توجه هر چه بیشتر متوليان امر در ايمن‌سازی مدارس را ضرورى می‌نماید.


دادستان کل کشور در ادامه این پیام می‌افزاید: ضمن عرض تسليت به خانواده عزادار اين نوگلان درگذشته و مردم عزيز استان، ضروری است دادستان مركز استان سيستان و بلوچستان با جديت و فوريت به پرونده اين حادثه رسيدگی كرده و مسببان و مقصران احتمالی را تحت تعقيب قرار دهد و با هر مقام و مسئولی كه در اين زمينه سهل‌انگاری و كوتاهی كرده است، برخورد قاطع نمايد.


در خاتمه این پیام آمده است: همچنين مقتضی است دادستان محترم به‌عنوان  مدعی‌العموم، آموزش‌و‌پرورش استان را ظرف مدت معينی مكلف به ايمن‌سازی كليه مدارس نموده و گزارش اقدامات انجام‌شده را به دادستانی كل كشور  ارسال نمايد.


انتهای پیام/4076/


انتهای پیام/

ارسال نظر