صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۰:۲۸ - ۲۹ آذر ۱۳۹۷
مهماندار :

۳۰ هزار نیرو به مردم در فصل زمستان خدمت‌رسانی می‌کنند

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ گفت: بیش از ۳۰ هزار نیرو در خدمت مردم هستند و امیدواریم زمستان خوبی را داشته باشیم و مشکلات مردم نیز کاهش یابد.
کد خبر : 345862

به گزارش خبرنگار حوزه انتظامی گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، سردار محمدرضا مهماندار صبح امروز در رزمایش مشترک طرح زمستانی پلیس راهور تهران که با مشارکت ارگان‌های مرتبط شهری در بوستان ولایت برگزار شد اظهار کرد: رزمایش بزرگ طرح زمستانی امروز برای اولین بار است که در تهران با مشارکت همه نهادهای شهری برگزار می‌شود؛ در این رزمایش همه سازمان‌های دخیل در خدمات‌رسانی به مردم ازجمله یگان ویژه، یگان امداد، شهرداری تهران، آتش‌نشانی و اورژانس و راهداری فعال خواهند بود؛ یگان امداد ما در سال گذشته نیز اقدامات خوبی را هنگام بارش برف انجام داد و انتقال سوخت و تغذیه را به مردم انجام می‌داد.


وی ادامه داد: از شهردار تهران نیز تشکر می‌کنیم که با عزمی قوی امسال پای صحنه آمده‌اند؛ بیش از ۱۰ هزار وسیله نقلیه در مجموعه‌های مختلف در خدمت مردم خواهد بود.


رئیس پلیس راهور تهران بزرگ گفت: از طرفی بیش از ۳۰ هزار نیرو در خدمت مردم هستند و امیدواریم زمستان خوبی را داشته باشیم و مشکلات مردم نیز کاهش یابد؛ از طرفی در اسفندماه که به‌واسطه نزدیکی به عید نوروز ترافیک معابر ما دوچندان می‌شود امیدواریم با کمک دیگر نهادها بتوانیم ترافیک این ایام را نیز کنترل کنیم.


انتهای پیام/4071/۴۱۱۰/پ


انتهای پیام/

برچسب ها: بوستان ولایت
ارسال نظر