صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۷:۴۴ - ۱۹ آذر ۱۳۹۷
امام‌جمعه مهاباد:

دستاوردهای فرهنگی انقلاب قدرت‌ها را به تکاپو انداخته است

امام‌جمعه مهاباد گفت: دستاوردهای فرهنگی انقلاب اسلامی در دنیا بی‌نظیر بوده به‌گونه‌ای که قدرت‌ها را متعجب و به تکاپو انداخته است.
کد خبر : 343212

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از سردشت، عبدالسلام امامی ظهر امروز در مراسم روز دانشجو که در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اسلامی واحد سردشت برگزار شد به حضور گسترده دانشجویان در زمینه استکبارستیزی، صیانت از ارزش‌های انقلاب اسلامی، تلاش علمی و کسب تخصص‌های لازم و مورد نیاز جامعه تأکید کرد و با بیان فرمایش و توصیه‌های مقام معظم رهبری خواستار پیروی از منویات ولی‌فقیه، فعالیت گسترده در امور فرهنگی، اجتماعی و سیاسی و مسائل مهم شهرستان و مطالبه‌گری قشر دانشجو از مسئولان در همه زمینه‌ها شد.


وی اظهار کرد: انقلاب اسلامی دستاوردهای عظیمی نصیب کشور کرده است که از جمله آن می‌توان دستاوردهای فرهنگی انقلاب اسلامی را نام برد که در دنیا بی‌نظیر بوده به‌گونه‌ای که قدرت‌ها را متعجب و به تکاپو انداخته است.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی سردشت  نیز در ادامه این مراسم گفت: دانشجویان باید با الهام از شهدا راه دینداری، آزادگی و استکبارستیزی را بپیمایند و با ایمان راسخ، فراگیری دانش و کسب موفقیت‌های علمی و جهانی خاری بر چشم دشمنان باشند.


بهروز خضری تعهد دانشجویان نسبت به سرنوشت ملی را از خصوصیت‌های آنان برشمرد و اضافه کرد: نقش دانشجویان در شکل‌گیری انقلاب اسلامی بی‌بدیل بوده است و انتظار می‌رود در کنار حفظ روحیه پرسشگری و تحلیلی نسبت به سرنوشت کشور بی‌تفاوت نباشند و نقشه راه توسعه را به‌منظور شکوفایی و پیشرفت منطقه در اختیار مسئولان قرار دهند.
به گزارش آنا، در این مراسم از 35 نفر دانشجوی مقام‌آور ورزشی، فعال فرهنگی، رتبه‌های برتر علمی و آموزشی و دانشجویان برتر قرآن و عترت تجلیل شد.


انتهای پیام/4062


انتهای پیام/

ارسال نظر