صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در سانحه‌ سقوط از اسب سر صحنه فیلم

بازیگر «دور از اجتماع خشمگین» تا پای مرگ رفت

ترنس استامپ بازیگر 77 ساله انگلیسی «بیلی باد» و «دور از اجتماع خشمگین» سرصحنه تازه‌ترین فیلمش به شدت مجروح شد.
کد خبر : 33416

به گزارش خبرنگار فرهنگی آنا، ترنس استامپ بازیگر انگلیسی هنگام فیلمبرداری «دروی تلخ» (Bitter Harvest) در اوکراین دچار سانحه شد. در این حادثه بازیگر فیلم‌های «بیلی باد»، «کلکسیونر» و «دور از اجتماع خشمگین» هنگام فیلمبرداری از روی اسب سقوط کرد و کل وزن اسب روی او افتاد.


هالیوود ریپورتر صبح یکشنبه به نقل از دیلی میل گزارش داد که در این حادثه علاوه بر آسیب قفسه سینه ترنس استامپ و شکستن دو دنده و پاره شدن تاندوم دست ترنس استامپ، لگن خاصره او نیز در 6 جا شکسته است.


این بازیگر کهنه‌کار که جوان خوش سیمای سال‌های دور سینمای بریتانیا بود، پس از حادثه توانست برای یک خبرنگار تشریح کند که چه اتفاقی برای وی افتاده است. ترنس استامپ به خبرنگار دیلی میل گفت «اسب من عادت داشت که وقتی او را متوقف می‌کردم، روی پاهای جلویش بلند می شد. روز آخر موقعی که نگهش داشتم، از رویش لغزیدم و افتادم... به بالا نگاه کردم و دیدم اسب که نیم تن وزن داشت، تعادلش را از دست داد و مستقیم روی من افتاد. وزنش افتاد روی قفسه سینه و لگن خاصره‌ام. اگر یک خرده بالاتر افتاده بودم، مرده بودم.»



وی در ادامه این مصاحبه به حس و حال خودش در «تجربه نزدیک به مرگ» اشاره کرد و گفت: «همیشه تصور می‌کردم که آخرین اندیشه‌هایم در موقع مرگ مسائل پیچیده‌ای را در بر بگیرد، ولی چیزی که در آن لحظه داشت از ذهنم می‌گذشت، تیتر «بازیگر برجسته به علت برخورد با باسن اسب کشته شد» بود!»


ترنس استامپ متولد 1938 در لندن، با اولین نقش‌آفرینی عمده سینمایی‌اش در فیلم «بیلی باد» (پیتر یوستینف، 1962) نامزد جایزه اسکار و به عنوان بازیگر جوان و خوش آتیه برنده جایزه گلدن گلوب شد و پس از آن در فیلم‌هایی مانند «کلکسیونر» (ویلیام وایلر، 1965)، و «دور از اجتماع خشمگین» (جان شله‌زینگر، 1967) بازی کرد. «سوپرمن»، «سیسیلی»، «لایمی»، «جنگ‌های ستاره‌ای: اپیزود اول- تهدید شبح»، «بوفینگر»، «الکترا»، «تحت تعقیب» و «والکوری» از جمله فیلم‌های ترنس استامپ از دهه 1970 به بعد هستند و او اخیراً در فیلم «خانه کودکان عجیب‌و‌غریب دوشیزه پرگرین» به کارگردانی تیم برتون بازی کرده است که در سال 2016 به روی پرده خواهد رفت.


گزارش از: ساسان گلفر


انتهای پیام/

ارسال نظر