صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش و دانش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۶:۳۳ - ۱۲ آذر ۱۳۹۷
در تاکستان انجام شد؛

برپایی بازارچه خیریه توسط کانون دانشجویی دانشگاه آزاد تاکستان

دومین بازارچه خیریه یک لقمه مهربانی به همت کانون دانشجویی شهروند مسئول وابسته به دفتر امور فرهنگی و اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تاکستان برگزار شد.
کد خبر : 331127

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از تاکستان، عصر امروز آیین افتتاح بازارچه خیریه با حضور رضا شعبان‌‌نژاد رئیس دانشگاه  آزاد اسلامی واحد تاکستان و اعضای هیأت رئیسه و جمعی از استادان و دانشجویان برگزار شد.


 شعبان‌نژاد در این مراسم با اشاره به اینکه دانشجویان، 16 آذر با خلق حماسه‌ای بزرگ و ماندگار قدم‌های بلندی را در راستای پیروزی انقلاب اسلامی برداشتند گفت: دانشجو همواره برای مبارزه با ظلم و ستم هوشیار و بیدار است و برای تحقق استقلال و آزادی، خون خود را نیز نثار کشور و رهبر می‌کند.


وی به عمل خداپسندانه دانشجویان گروه شهروند مسئول واحد تاکستان در برپایی بازارچه خیریه غذا با هدف کمک به کودکان کار اشاره و تصریح کرد: بسیار خرسندم که دانشجویان این دانشگاه به‌ویژه بسیج دانشجویی و  کانون شهروند مسئول با حمایت معاونت فرهنگی و دانشجویی، بازارچه خیریه را به نفع نیازمندان برپا کرده‌اند.


 رئیس دانشگاه آزاد اسلامی تاکستان افزود: قطعاََ این برنامه در راستای فعالیت‌های اجتماعی دانشجویان بوده که سبب تقویت روحیه کار جمعی است.


به گزارش آنا، در این نمایشگاه تعدادی از دانشجویان با طبخ و تزئین غذاها و دسرهای متنوع و فروش آنها، درآمد حاصل از فروش را به نیازمندان و کودکان کار، اهدا خواهند کرد.


انتهای پیام/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر