صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۶:۰۱ - ۱۲ آذر ۱۳۹۷
در دانشگاه آزاد گچساران؛

محفل انس با قرآن کریم با حضور قاری نخست جهان برگزار شد

محفل انس با قرآن کریم با حضور نفر نخست مسابقات بین‌المللی قرآن در دانشگاه آزاد اسلامی واحد گچساران برگزار شد.
کد خبر : 331099

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از گچساران، محفل انس با قرآن کریم ظهر امروز در واحد گچساران با حضور قاسم مقدمی نفر نخست مسابقات بین‌المللی قرآن در سالن همایش‌های دانشکده پرستاری دانشگاه آزاد اسلامی واحد گچساران و حضور پرشور دانشجویان، کارکنان، اعضای هیأت علمی و مردم خداجوی گچساران برگزار شد.


رئیس واحد گچساران حضور قاری و حافظ بین‌المللی در این دانشگاه و محفل را فرصت استثنایی دانست و بیان کرد: انس با قرآن و استماع آن با صدای بسیار خوش و ممتاز باعث می‌شود، تا فطرت پاک هر انسانی را مجذوب و شیفته  خود کند و لحظات قرارگرفتن در محضر قرآن کریم را به ساعاتی بی‌نظیر و به یادماندنی تبدیل کند.


اسدالله ملک‌زاده با تشکر از دفتر فرهنگ اسلامی دانشگاه به خاطر ارائه این کار ارزنده و اثرگذار اظهار کرد: این دانشگاه با پول بیت‌المال شکل گرفته و باید متولیان فرهنگی این‌چنین برنامه‌های اثربخش و ماندگار را تدارک ببیند تا هزینه‌های فرهنگی به‌خوبی و به‌جا مصرف شود.


وی تمسک به قرآن کریم را بزرگ‌ترین وسیله برای وحدت مسلمین دانست و تصریح کرد: تمام کسانی که مسئولیت دارند باید روزانه و مرتب به تلاوت قرآن بپردازند و لحظه‌ای از کلام وحی الهی جدا نشوند و تلاش کنند تا به بطن  قرآن کریم هم شرفیاب شوند.


ملک زاده با بیان اثرات تلاوت قرآن کریم و انس با اهل بیت عصمت و طهارت گفت: همه ما باید تقوای الهی را پیشه کنیم تا عشق به خداوند بزرگ در سیمای ما موج بزند و در کارها و فعالیت روزانه نمود پیدا کند و در هر لحظه با انجام فرمان‌های الهی؛ که یکی از آنها تلاوت قرآن است؛ به ذات اقدس الهی نزدیک‌تر شویم؛ چراکه بدون اذن او حتی یک برگ از درختان نمی‌افتد.


انتهای پیام/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر