صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۰۹:۴۵ - ۱۱ آذر ۱۳۹۷
محمودی مطرح کرد؛

انتقال مفاهیم ناب دینی و ارزشی در فضایی دوستانه به دانشجویان

نماینده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در تشکل‌های اسلامی و سیاسی دانشگاهیان استان بوشهر اهداف برگزاری اردوی دانشجویی حیات طیبه بوشهر را تشریح کرد.
کد خبر : 330566

سیدمرتضی محمودی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری آنا در بوشهر درخصوص اردوی تشکیلاتی دانشجویان دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان‌های‌ فارس، بوشهر و کهگیلویه و بویراحمد (حیات طیبه دو) اظهار کرد: در برگزاری این اردوی آموزشی سعی شده تا با انتقال مفاهیم ارزشی، دینی و انقلابی با برقراری تعاملی دوجانبه میان دانشجو و مدرسان کارگاه‌ها در بستری دوستانه، آمادگی لازم برای مواجهه شدن با مسائل و چالش‌های دانشگاهی، جامعه و نظام مقدس جمهوری اسلامی و رفع آنان را در دانشجویان فراهم کنیم.


وی با یبان اینکه کارگاه‌های آموزشی در این اردوی آموزشی تشکیلاتی در دو سطح یک و دو و در حوزه‌های جریان‌شناسی، اندیشه‌سیاسی، روش تحلیل سیاسی و معرفت‌شناسی برگزار شد، تشریح کرد: دانشجویان شرکت‌کننده در اردوی تشکیلاتی حیات طیبه در هر دو بخش خواهران و برادران به دو گروه تقسیم‌شده و به طور متناوب در کارگاه حضور یافتند و بعد از پایان سطح یک کارگاه‌ها، سطح دو نیز به همین منوال برگزار شد.


محمودی ادامه داد: کارگاه‌های آموزشی سواد رسانه، بحث مهدویت، حقوق دانشجویی در کنار برنامه‌هایی مانند یادواره شهدا، مسابقات ورزشی، شرکت در نماز جماعت و نماز جمعه، بازدید از نیروگاه اتمی بوشهر و موزه شهید رئیس‌علی دلواری، محفل انس با قرآن، کرسی آزاداندیشی، جنگ شادی و پخش فیلم دیگر فعالیت‌های فوق‌برنامه فرهنگی است که با حضور دانشجویان به صورت مشترک برگزار شد.


نماینده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در تشکل‌های اسلامی و سیاسی دانشگاهیان استان بوشهر با تأکید بر اینکه در این دوره آموزشی از استادان برجسته سیاسی و صاحب‌نظران فکری، دینی و فرهنگی در آموزش مطالب و مفاهیم بهره گرفته‌شده است، تصریح کرد: امید است با برگزاری مستمر این کارگاه‌های آموزشی، مقدمات افزایش سطح آگاهی دانشجویان فراهم شود.


 وی میزان علافه‌مندی دانشجویان را در این برنامه‌ها، مثبت ارزیابی کرد و گفت: شرکت‌کنندگان در این اردوی دانشجویی، مشارکتی همه‌جانبه با یکدیگر و مسئولان برگزاری از خود نشان دادند به‌طوری که حلقه‌های معرفتی و نشست‌های بصیرتی در محل خوابگاه‌ها تا پاسی از شب برپا بود.


محمودی با تأکید بر اینکه اردوی حیات طیبه، اردویی تشکیلاتی و دانشجویی بود، یادآور شد: در این اردو سعی شد تا با به‌کارگیری دانشجویان مستعد، بیشتر از ظرفیت دانشجویی در مدیریت برگزاری برنامه‌ها استفاده شود.


انتهای پیام/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر