صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۳:۴۶ - ۱۰ آذر ۱۳۹۷
عمانی تشریح کرد:

جزئیات برنامه‌های هفته پژوهش و فناوری در دانشگاه آزاد شوشتر

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد شوشتر از برگزاری چند برنامه سخنرانی علمی و کارگاه آموزشی در هفته پژوهش خبر داد.
کد خبر : 330331

 احمدرضا عمانی با بیان اینکه 25 آذر توسط شورای فرهنگ عمومی کشور به عنوان روز پژوهش و فناوری نامگذاری شده است، به خبرنگار خبرگزاری آنا در شوشتر گفت: هفته پژوهش و فناوری از 24  تا 28  آذر در دانشگاه‌های استان خوزستان برگزار خواهد شد.


وی تصریح کرد: شناسایی توانمندی‌های پژوهش در شهرستان شوشتر و دانشگاه، شناسایی پژوهشگران و فناوران برتر، تجاری‌سازی یافته‌های پژوهش و فناوری، تبدیل علم به ثروت و ارتباط مراکز صنعتی و تولیدی با مراکز تحقیقاتی و  دانشگاه‌ها  از اهداف برگزاری هفته پژوهش و فناوری است.


معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد شوشتر برگزاری جلسات متعدد کمیته علمی ستاد هفته پژوهش را یادآور شد و گفت: برگزاری سخنرانی‌های علمی، کارگاه‌های آموزشی، مسابقات علمی- دانشجویی در دانشگاه و مراسم تجلیل از پژوهشگران برتر از مهم‌ترین برنامه‌های این هفته در واحد شوشتر است.


عمانی تفاهم‌نامه همکاری با ادرات و نهاد‌های دولتی و خصوصی را یادآور شد و گفت: دانشگاه آزاد اسلامی  شوشتر ظرفیت‌های خوبی در اختیار دارد و باید از این ظرفیت‌ها برای کمک به توسعه شهرستان بهره‌برداری شود.


انتهای پیام/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر