صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۱:۵۴ - ۰۹ آذر ۱۳۹۷
بابایی:

دانشگاه آزاد اسلامی قطب پرورش ورزشکاران مستعد است

معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان، دانشگاه آزاد اسلامی را قطب مهم پرورش ورزشکاران مستعد کشور دانست.
کد خبر : 330170

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از کرمان، حجت بابایی در حاشیه مراسم قرعه‌کشی مسابقات فوتسال دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان اظهار کرد: استقبال دانشجویان از برگزاری مسابقات ورزشی بسیار عالی بوده است که نشان از برنامه‌ریزی دقیق و ترغیب دانشجویان به مقوله ورزش به‌عنوان یکی از شاخص‌های سلامت، توسط مسئولان و استادان دانشگاه دارد.


معاون دانشجویی و فرهنگی واحد کرمان با بیان اینکه برنامه‌ریزی‌ها در خصوص گسترش فعالیت‌های ورزشی دانشگاه و نگاه به ورزش حرفه‌ای و قهرمانی شتاب بیشتری یافته است، گفت: امیدواریم حوزه تربیت بدنی دانشگاه به عنوان یکی از ارکان مهم معاونت دانشجویی رضایت‌مندی جامعه دانشگاهی را بیش از پیش فراهم سازد.


بابایی تصریح کرد: وجود امکانات مطلوب و توجه اکید مسئولان دانشگاه آزاد به مقوله بهداشت، سلامت و پیشرفت ورزشی دانشجویان، نقطه قوت مهمی در کسب افتخارات بیشتر ورزشی توسط دانشجویان این دانشگاه محسوب می‌شود.


وی با اشاره به اینکه دانشگاه آزاد اسلامی قطب مهم پرورش ورزشکاران مستعد کشور است اظهار کرد: با اینکه دانشجویان، رسالت اصلی خود را مطالعه و تحصیل می‌دانند، اما در میدان‌های ورزشی همیشه حرف برای گفتن داشته و دارند.



به گزارش آنا، در مراسم قرعه‌کشی مسابقات فوتسال دانشجویان واحد کرمان که با حضور مسئولان ورزشی دانشگاه، سرپرست و اعضای تیم‌ها برگزار شد، تیم‌ها در قالب پنج گروه  10 نفره،  رقبای خود را شناختند.


این مسابقات به مناسبت روز دانشجو از 16 آذر جاری آغاز می‌شود و به مدت یک ماه ادامه خواهد داشت.


انتهای پیام/4062/خ


انتهای پیام/

ارسال نظر