صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۶:۲۵ - ۰۳ آذر ۱۳۹۷
فرماندار ملکان عنوان کرد:

نقش‌آفرینی دانشگاه آزاد اسلامی در توسعه شهرهای کشور

فرماندار ملکان آمادگی خود را برای هرگونه همکاری برای توسعه کمی و کیفی دانشگاه آزاد اسلامی اعلام و بر نقش‌آفرینی دانشگاه در توسعه شهرهای کشور تأکید کرد.
کد خبر : 328566

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری آنا از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ملکان، محمدباقر خانی فرماندار ملکان در دیدار هیات رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی واحد ملکان اظهار کرد: دانشگاه آزاد اسلامی به‌عنوان بزرگترین دانشگاه حضوری جهان نقش به‌سزایی در توسعه علمی و فرهنگی و اقتصادی شهرهای مختلف و خروج ارز از کشور داشته است.


وی از آغاز احداث پل هوایی مقابل دانشگاه‌های آزاد اسلامی و پیام نور ملکان خبر داد و گفت: دانشجویان از روی گاردریل‌ها و عرض اتوبان ملکان به تبریز برای رفتن به مجتمع آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی این شهرستان عبور می‌کنند که این اقدام احتمال بروز تصادفات را افزایش داده و باید در این مکان یک میدان احداث شود.


خانی گفت: در زمان شورای چهارم مقرر شد، میدانی با عنوان میدان شهید مراثی مقابل دانشگاه آزاد اسلامی ملکان به همت شهرداری این شهر احداث شود که ضرورت دارد نسبت به پیگیری و تسریع  در این امر اقدام لازم انجام شود.


سرپرست جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد ملکان نیز در این دیدار احداث پل هوایی و میدان، مقابل این واحد دانشگاهی را ضروری خواند و بر رفع مشکلات مربوط به خوابگاه خواهران این واحد دانشگاهی تأکید کرد.


هدایت اسلامی از اخذ مجوز مدرسه سما ملکان از سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی در مقطع ابتدایی خبر داد و گفت: کارهای اداری اخذ مجوز مقاطع راهنمایی و متوسطه مدارس سما در شهرستان ملکان نیز در حال انجام است.


انتهای پیام/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر