صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

مشاوره رایگان پیشگیری از سرطان قبل از دیدن نمایش

نمایش «لطفا با مرگ من موافقت کنید!!!» در تئاتر محراب به روی صحنه می‌رود و قبل از اجرا تماشاگران می‌توانند رایگان در مورد پیشگیری از سرطان مشاوره بگیرند.
کد خبر : 328385

به گزارش خبرنگار حوزه تئاتر گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا، نمایش «لطفا با مرگ من موافقت کنید!!!» نوشته شهرام کرمی به کارگردانی کوروش ساسانیان امروز مصادف با تولد پیامبر اسلام(ص) در سالن اصلی مجموعه تئاتر محراب ساعت 19:30به صحنه می‌رود.


بازیگران این نمایش النا آهی، جواد اینانلو، علیرضا دهقانی، ماندانا عبقری و کوروش ساسانیان هستند و موسیقی نمایش از ترانه‌های آلبوم کجا باید برم با صدای روزبه بمانی هستند. همچنین طراح پوستر اصلی نمایش استاد اسماعیل خلج هستند. این نمایش از طرف گروه به رئیس جمهور تقدیم می‌شود و امید می‌رود که حسن روحانی برای اولین بار در دوران ریاست جمهوری خود نمایشی را به تماشا بنشیند.


داستان این نمایش درباره جوانی سرطانی است که از رئیس جمهور درخواست دارد با اتانازی او موافقت کند. این نمایش هر شب به جز شنبه ساعت 19:30 اجرا می‌شود. 


این نمایش با همکاری یک آزمایشگاه ژنتیک اجرا خواهد شد و قبل از اجرا تماشاگران می‌توانند رایگان در مورد پیشگیری از سرطان مشاوره بگیرند. عوامل دیگر: مشاوره پزشکی، روانشناختی: شهرام خرازی‌ها (مدیر بخش سلامت دانشگاه علوم پزشکی تهران)، گریم: الهام جولانی، دستیار کارگردان: فرهاد فلاحی، روابط عمومی: بهنام حاجی نصرالله و عکاس: کوروش برزی و علی پاکروان.


انتهای پیام/4046/


انتهای پیام/

ارسال نظر